Gå til innhold

Thilip / Min Audi A4 Avant S-Line 2004

Ranger emnet


Thilip

Anbefalte innlegg

Satan å triste greier, nesten på lik linje med reg.reim brudd.

Håper detta ordner seg da, og at du ikke blir ruinert:)

Hmm, du vet, hadde du kjørt over en grevling ell stein ell noe så hadde jo detta vært forsikringssak...

Er uansett utrolig surt og håper det ordner seg fort:)

 

Noen som har en pent brukt Grevling, og ei slegge til salgs? :)

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 572
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, tenkte litt på det ja.. Om jeg rett og slett skulle kjøre bilen inn i en fjellvegg eller noe..

 

Ellers lite framgang. Har hørt rundt med forskjellige verksteder. Noen gir opptil 15.000,- billigere jobb, men de har ingen garanti for defekt senere. Men jeg har vel rett til en form for garanti i henhold til loven på utført arbeid? Har pratet med forbrukerrådet.. Saken er at bilen har gått 140.000 km.. Hvor lenge er girkasse ment til å holde? Hva regnes som normale sliteskader? Så lenge jeg er over 100.000 km så er garantien utløpt. Forbrukerrådet har vært borti lignende saker før, og de som har vunnet har vunnet pga km stand under 100k.

 

Rep. påbegynnes hos NBS iløpet av uken, syntes prisen er rimelig stiv.. men ett års garanti mot alt som skjer med kassa høres bra ut. Ja det er dyrt, men jeg ser ingen andre valg enn å la dem gjøre jobben. Har ikke tid til å få bilen over grensa.. Så fort etter eksamen, blir det jobbing. Typsik at jeg ikke har jobbet noe de siste 2 mnd pga fokus på karakterer..

 

Skal følge med på hva som skjer rundt her i forumet, men for min del kommer jeg sterkere tilbake til våren igjen. Planene er bare forskyvet noen mnd.

Carless

 

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg har nok holdt dere bak lyset en periode gutter... Bilen er tilbake.. Hatt den i nærmere 2-3 uker. Om ca 14 dager vil det komme en skikkelig oppdatering med nye mods og bilder... Takk for støtten!!

 

Nå er det faen meg min tur til å si følgende;

 

"Se hva som skjer..."

Carless

 

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår