Gå til innhold

Thilip / Min Audi A4 Avant S-Line 2004

Ranger emnet

Thilip

Anbefalte innlegg

• Svar 572
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE her Gutter!!!:D Endelig fant jeg bilde jeg letet etter!

avantledkundenbild1.jpg

Er ikke denne ass`en her rå så vet da faen ikke jeg!:bump:

Jeg er jente jeg, men skriver allikevel :p

Kunne tenke meg å se lyktene når de lyser jeg. Noen bilder? Ser veldig bra ut på svart bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NoLimit, ikke prat til meg :) Men, er det ikke lurt å bestille fra NBS om det er fare for kondens? Hvis jeg skulle bestille fra ebay, så har jeg kun 14 dager angrett, og da må jeg begynne å styre med produsenten direkte..? eller hvordan fungerer dette?

1.April kommer det en skikkelig oppdatering :D (og det er ikke lureri)

Carless

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente jeg, men skriver allikevel :p

Kunne tenke meg å se lyktene når de lyser jeg. Noen bilder? Ser veldig bra ut på svart bil!

Når de lyser så er de enda fetere det skal jeg love deg! Har sett disse live på Spagarage sin bil, og det var sinnsykt fett!

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NoLimit, ikke prat til meg :) Men, er det ikke lurt å bestille fra NBS om det er fare for kondens? Hvis jeg skulle bestille fra ebay, så har jeg kun 14 dager angrett, og da må jeg begynne å styre med produsenten direkte..? eller hvordan fungerer dette?

1.April kommer det en skikkelig oppdatering :D (og det er ikke lureri)

Ebay er din venn, og kjøper du fra Forhandlere på Ebay, så får du somregel likedann service der som du gjør her. Mine erfaringer fra Ebay er 100% positive, og selgerene er absolutt ok service innstilte.

Spørs hvor mye du sparer på å kjøpe dem fra Ebay.. Sparer du 1000,- så hadde jeg valg Ebay.. Men det er jo du som skal handle tho..:) Grunnen til jeg hadde det bildet var at jeg vurderte disse lyktene i fjord sommer, men handlet ikke pga tror ikke det vil passe min.. må få redigert et bilde.

Endret av JeanDaniél

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider