Gå til innhold

Thilip / Min Audi A4 Avant S-Line 2004

Ranger emnet

Thilip

Anbefalte innlegg

• Svar 572
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok, da er bildene på vei. De pærene jeg kjøpte ble helt hvite, så jeg lot de gule pærene som fulgte med være på. Syns igrunn det ikke ble så ille med de... Så dere får si hva dere syns, sommerfelgene kommer på mandagen. Klarer ikke å vente!!

Ja jeg vet endestussene må shines opp, gjør det ikveld :)

Carless

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kanon dette thilip,:D men fjern det Tyskland emblemet du har bak, eller er det ditech? uansett, fjern det, + fjern ringene bak, jeg garanterer deg at det ser MYE mer clean ut, og bilen blir "breiere":D

Var det bare plug and play eller?

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Jeg har faktisk akkurat samme bil som det du har:P bare manuell 6-trinns kasse:p Lurte faktisk på å kjøpe samme lyktene som det du har, fikk endelig se hvordan de så ut på en svart bil:) Disse lyktene finnes faktisk sotet også, å hvis du ser nøye på de bildene av den andre audien så er det hvitt parti nederst på lykta å ikke rødt.. Jeg lurer på å kjøpe de mørke lyktene. Får kjøpt de for 2k på en norsk nettside en plass. Men den dobble eksosen din, hvor mye betalte du for den jobben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hell, der sier du noe, den andre bilen har jo hvitt parti på lyktene! Det var jo faktisk maks fett det!:D Syntes det ble litt for lite kontraster, men tenkte ikke over det! Damn.

Men Thilip sin bil er meget søt uansett da det er en B6:D

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider