Gå til innhold

Thilip / Min Audi A4 Avant S-Line 2004

Ranger emnet

Thilip

Anbefalte innlegg

• Svar 572
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I børsta alu? Her er siden: http://fk-autoparts.no/ Han er leverandør for den andre siden som er innpå der:)

Nå er det mye OT her, beklager det Thilip.

http://www.quattroco.com/deler/matt/index.php

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om de sotede lyktene er med hvitt parti nederst, men det skal jeg finne ut så fort jeg kommer på hva siden heter:p hadde passet godt på din grå bil det:P Men hvor i huleste får man tak i speil i børsta alu? ser det er på den bilen her men..

Mener å huske at jeg betalte en 6-7 lapper, eller mer? Skal sjekke i arkivet senere om det er ekstremt nødvendig :P Ja, faen.. det var noe som ikke stemte med de bildene jeg sammenlignet med. Du får finne ut av de andre lyktene med hvitt bakparti, om problemet med det ene lyset ikke skyldes dårlig kobling så bytter jeg til dem :) Men NBS har ikke disse da?

Carless

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt trøbbel med de nye baklyktene?

Jeg skal hente mine nye i morgen, blir det trøbbel med fukt el.lignende i disse også så gir jeg opp. Håper det går likar denne gangen, er jo sinnsykt freshe lykter:)

Ja, den lever sitt eget liv. Har perioder hvor de fungerer helt fint. Perioder hvor baklykta "går" etter 5-10 min kjøring, men etter at jeg har stoppet bilen og låst den lyser lykta ved coming og leaving home funksjonen... Også er det perioder hvor hvor den ikke lyser ved coming og leaving home funksjonen, men blinker i blinklyset når jeg låser den. Det er jo litt fucka? For hadde det vært dårlig kontakt hadde vel ikke blinklyset blinket? Høres ut som de ledlysene lever sitt eget liv.. Men får skru opp å sjekke kontakten til helgen..

Carless

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dårlig kontakt, eller feilkobling, men feilkobling er vel nesten umulig..?

Hvis det går i dass med dere begge, så skal jeg forhøre meg med en fra Tyskland ang lyktene med Hvitt bakparti og pris, så mulig vi kan få til 3 sett rimelig ?:)

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dårlig kontakt, eller feilkobling, men feilkobling er vel nesten umulig..?

Hvis det går i dass med dere begge, så skal jeg forhøre meg med en fra Tyskland ang lyktene med Hvitt bakparti og pris, så mulig vi kan få til 3 sett rimelig ?:)

Feilkobling er ikke mulig. Må være noe kontaktgreier. Jeg hadde fått nye lykter av NBS hvis ikke du får fikset det i helgen Thilip. Å hvis lyktene våre skaper seg en gang til så går jeg for JeanDaniel`s ide å få hjem med hvitt bakparti. Jeg hiver mine på og ser hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feilkobling er ikke mulig. Må være noe kontaktgreier. Jeg hadde fått nye lykter av NBS hvis ikke du får fikset det i helgen Thilip. Å hvis lyktene våre skaper seg en gang til så går jeg for JeanDaniel`s ide å få hjem med hvitt bakparti. Jeg hiver mine på og ser hvordan det går :)

Hell yeah baby!;)

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu glad jeg ikke har coming home / leaving home :ass:

hehe

Haha ;) Ja, jeg "tror" deg. Har vært i Krsand i helgen, så har ikke fått sjekket det ut. Tar det imorgen, men hvis det skjærer seg er jeg med på felles bestilling Jean! Har endelig bestemt meg for å fjerne ringene bak!

Carless

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt vårshinen og fått på felgene folkens :) Sjekket ut baklykten idag, selvfølgelig var det en ledning som hadde klemt seg godt inni der. Er nok det som har skapt problemene, ingen feilmeldinger ennå. Det blir også veldig vått bak lykta, men ingen dugg. Har derimot fått det i den ene frontlykta, så nå er jeg med i den gjengen ogå :) Klarte å miste skrua ned mellom dekselet..så må hente nye skruer imorgen på møller! Bilder kommer senere :D

Carless

Lenke til kommentar
Del på andre sider