Gå til innhold

Thilip / Min Audi A4 Avant S-Line 2004

Ranger emnet


Thilip

Anbefalte innlegg

  • Svar 572
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, thank you! Da er det lakkrens og DiTEC behandling 2. juni. Gleder meg.

 

ahh, gleder meg til å se! får slenge ut bilder med EN gang du har fått hentet den igjen!:)

 

Hvor mye betaler man for lakkrens nå tildags?

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten historie..

 

I forbindelse med innlevering av eksamen bestemte jeg med idag for å ta bilen inn til Oslo. NSB er jo ikke til å stole på så jeg tenkte dette var lurt.. Midt i byen passerer jeg et lyskryss som er på vei til å skifte til Rødt, med god margin er jeg igjennom krysset.. Like etterpå blir jeg stoppet av politiet.. Resten forstår dere selv..

 

5200,- og 2 prikker.. FAEN!

Jeg var visst heldig som ikke ble anmeldt visstnok.. Hadde ikke tid til å diskutere dette med tjenestemannen pga innlevering av eksamen.

 

Siden det er rentefritt å dele den opp så gjør jeg det. Planene fortsetter :)

Carless

 

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten historie..

 

I forbindelse med innlevering av eksamen bestemte jeg med idag for å ta bilen inn til Oslo. NSB er jo ikke til å stole på så jeg tenkte dette var lurt.. Midt i byen passerer jeg et lyskryss som er på vei til å skifte til Rødt, med god margin er jeg igjennom krysset.. Like etterpå blir jeg stoppet av politiet.. Resten forstår dere selv..

 

5200,- og 2 prikker.. FAEN!

Jeg var visst heldig som ikke ble anmeldt visstnok.. Hadde ikke tid til å diskutere dette med tjenestemannen pga innlevering av eksamen.

 

Siden det er rentefritt å dele den opp så gjør jeg det. Planene fortsetter :)

 

Nei,nei,nei:(!

 

Men hvis du kjørte på GULT så er jo dette lov?

 

Dette har ingenting med dette å gjøre men du skal også få en liten historie,:p

 

I fjord sommer var meg, Canberra og en kamerat i oslo for å handle litt. På hjemveien ble vi stoppet av en patruljebil like uttafor sentrum. Grunnen til at de stoppet oss var at noen hadde ringt til Politiet og sakt at de hadde sett oss med narkotika.

2minutter etterpå kommer det 1 hundepatrulje og skulle lete igjennom hele bilen.:p Totalt var det 7betjenter som sto og holdt oss igjen. Jeg gikk med bandasje da jeg hadde vært på fylla og tent på en spritflaske som sveisa tommelten min, å utav bandasjen var det meldt narkotika. Når jeg viiiiste betjentene såret så sa de bare UFF, og beklagte seg.:D

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, helvete heller! Jeg kjørte visst over da det var rødt, og ikke gult som jeg mente. Sier seg selv at det er nytteløst å diskutere om det. Kl var halv 9 eller noe.. Og det er jo langt ut på dagen for de eldre...Var flere av dem som bare ristet på hodet..hehe. Bra show ble det ihvertfall. Da blir det 500 kr i 10 mnd ca.. haha :)

Carless

 

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, helvete heller! Jeg kjørte visst over da det var rødt, og ikke gult som jeg mente. Sier seg selv at det er nytteløst å diskutere om det. Kl var halv 9 eller noe.. Og det er jo langt ut på dagen for de eldre...Var flere av dem som bare ristet på hodet..hehe. Bra show ble det ihvertfall. Da blir det 500 kr i 10 mnd ca.. haha :)

 

haha:p

blir ikke rare greiene på nedbet da:)

Nå er det vel snart Ditech och!;)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten historie..

 

I forbindelse med innlevering av eksamen bestemte jeg med idag for å ta bilen inn til Oslo. NSB er jo ikke til å stole på så jeg tenkte dette var lurt.. Midt i byen passerer jeg et lyskryss som er på vei til å skifte til Rødt, med god margin er jeg igjennom krysset.. Like etterpå blir jeg stoppet av politiet.. Resten forstår dere selv..

 

5200,- og 2 prikker.. FAEN!

Jeg var visst heldig som ikke ble anmeldt visstnok.. Hadde ikke tid til å diskutere dette med tjenestemannen pga innlevering av eksamen.

 

Siden det er rentefritt å dele den opp så gjør jeg det. Planene fortsetter :)

 

Kjedelig sak dette her Thilip! :(

Må få spørre deg om en ting. For det er nemlig en venn av meg, som sier han har sett bilen din i Asker området. Han var 120 % sikker på at det var din bil. Du er pakistaner, ikkesant? Kan hende det har sammenheng med at politiet mente de visste best, da du ble stoppet? :P

 

Ole-Kristian.

Die Audi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig sak dette her Thilip! :(

Må få spørre deg om en ting. For det er nemlig en venn av meg, som sier han har sett bilen din i Asker området. Han var 120 % sikker på at det var din bil. Du er pakistaner, ikkesant? Kan hende det har sammenheng med at politiet mente de visste best, da du ble stoppet? :P

 

Ole-Kristian.

 

Ja, kan hende at de vet best.. Jeg er ikke pakistaner, med lanker..hehe, altså fra Sri Lanka.. Holder til i Asker ja så kan godt være meg..kanskje jeg kjenner han?

Carless

 

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår