Gå til innhold

Thilip / Min Audi A4 Avant S-Line 2004

Ranger emnet

Thilip

Anbefalte innlegg

• Svar 572
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ah, hehe..:p

Nei, Ikke emblem:)

Er hos Møller nå.

Prøvekjørte nettopp en Audi A4 1.8TQ S-line 2002modell elno:D

Fy faen for en deilig bil å kjøre, det var slik at du måtte nesten ut av bilen og ned til potta for å se/høre om den var i gang.

Fikk i det lyst å gjøre et innbytte, men den var solgt..

Ellers, bilen var ikke så veldig pen i lakk, og gammle Rs4 felger som stod på var raukjørte:p

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo mine barn! :D

Da har jeg etter en lang dag kommet meg hjem etter ditec behandling..

Klokken er 0730, jeg og Dusy er på plass som avatalt. Etter en halvtime begynte en tanke å slå meg.. Kanskje det var 0830? Klokken nærmer seg halv 9 og dørene åpner seg. FAEN! En time tapt søvn..

IMG_0071.jpg

IMG_0072.jpg

IMG_0073.jpg

IMG_0074.jpg

Bilen blir levert og vi går rundt å lurer på hva vi skal gjøre imens. Vi bestemmer oss for å gå over til Birger N. Haug og møter en gjeng med folk samlet rundt denne bilen.. "Liten pusle bil" tenker jeg..

IMG_0081.jpg

For å si det sånn, ville ikke kjørt mot denne..haha. Syk fyr!

IMG_0075.jpg

IMG_0076.jpg

IMG_0077.jpg

IMG_0078.jpg

IMG_0079.jpg

IMG_0081.jpg

Etter en litt stopp går turen videre til Subaru, vi må jo ha noe gjøre. Vi prøverkjører denne:

IMG_0083.jpg

IMG_0084.jpg

IMG_0085.jpg

http://i269.photobucket.com/albums/jj71/thilip86/ditec/IMG_0087.jpg

Bilen er klar :D

IMG_0088.jpg

IMG_0089.jpg

IMG_0090.jpg

IMG_0091.jpg

Ikke emblem? Se! haha.. Venter å ser etterhver hva jeg gjør med den..

IMG_0092.jpg

IMG_0100.jpg

IMG_0094.jpg

IMG_0101.jpg

IMG_0093.jpg

IMG_0095.jpg

IMG_0098.jpg

IMG_0099.jpg

Carless

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det har vært litt av en dag!

Ganske så strålende vær på å omgås bil og en aldri så liten hyggelig forhandler hos Birger N. Haug (nei, han var ikke bare ute etter å selge en bil faktisk). I motsetning til en eplekjekk klyse hos Mercedes Benz på Rud som spurte spydig om Thilip var ute etter å kjøpe bil. Greit nok at man skal kjøpe bil, men hva med de bare drømmelystne som bare vil titte og ta seg en prøvetur? Nei, det ble det lite av gitt..

Ble et utrolig resultat, ganske nedtur med steinsprutene som var rundt om kring på bilen, men dette er bare småtteri :D

Så da var det 3 biler igjen i familien som står for tur gitt etter å sett Audien..

Noen av mine bilder fra dagen:

En bil man helt klart legge merke til, Lanciaen til en av gutta på stedet

DSC00093.jpg

Over til Audien..

Før:

DSC00092.jpg

Etter:

DSC00110.jpg

DSC00105.jpg

DSC00108.jpg

DSC00113.jpg

DSC00114.jpg

Catsjiiing:

DSC00111.jpg

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja faen as, de var der når jeg fikk den. ble endelig tydligere etter behandling pga kontrasten. helvete, what to do? Driver å venter på at en skal kjøre i meg bakfra så jeg kan bytte fanger :P haha

Carless

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja faen as, de var der når jeg fikk den. ble endelig tydligere etter behandling pga kontrasten. helvete, what to do? Driver å venter på at en skal kjøre i meg bakfra så jeg kan bytte fanger :P haha

Bare til å få den inn på lakk det.. Ser ut som bilen din har blitt kjørt i Tyskland?

hehe, venter og på at noen skal kjøre i meg bak, har noen stygge rygge skader der fra forrige eier + jeg bakka nettopp inn i en annen Audi A6 2.5l da jeg heldighvis traff skiltplata hans!:p

Så det er et lite merke hvor det er avstøpning av kanten på plata hans, men tror dette går vekk med vask og polering.:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider