Dammed Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Bedre mål på kassene over: lukket: bredde: 40cm, dybde: 36cm, høyde: 40cm. refleks/portet: bredde: 50cm, dybde: 43cm, høyde: 40cm. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsxrace Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 jepp var på MP og det var du og. ;) Husker nicket ditt. ;) Ja den øverste er lukket. Få platene skjært av en snekker, eller gjør det selv, men gjør det VELDIG nøyaktig. Og så bruker du helt vanlig trelim, noe mer for å tette trenger du ikke. Evt litt silikon mellom elementet og kassa, og mellom porten og kassa, men det trengs forøvrig ikke. Gjør du det nøyaktig, så skal det ikke være glipper mellom platene og dermed så holder det med trelim. Er det en glipp mellom platene så kan du nok bruke slikon e.l. Men helst så skal det være et perfekt fit. Hvis du ikke orker dette stresset så er det mange som bygger basskasse veldig bra som du kan bestille. ;) edit: Du trenger i grunn ikke sånn bomuls drit, dette bruker man for å få kassa til å virke større enn den er. Dette bruker man når man har for liten kasse i forhold til elementet. Men mange bruker det ellers og. Men det er ikke nødvendig. kay ;) faren min er pr0 snekker han har lagwt mange gode hus høytalere kasse i sine yngre dager men, haa ikke så mye peil på sub å den slaks. men lage detten blir inga problem :) men kunne du ha skreve di målan til en lukket kasse ætter dine siste updates, er ikke heime atm :tannløs: hadde vert kjekt ;) som sagt jeg står i takk til deg ^^ Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsxrace Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Bedre mål på kassene over: lukket: bredde: 40cm, dybde: 36cm, høyde: 40cm. refleks/portet: bredde: 50cm, dybde: 43cm, høyde: 40cm. flotters <3 Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 dem måla der blir da ytter mål, og da har jeg tatt med dobbelt front plate. Bare så det er ingen tvil om det. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsxrace Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 dem måla der blir da ytter mål, og da har jeg tatt med dobbelt front plate. Bare så det er ingen tvil om det. ;) neida :) må bare vente til mdfen er i hus så e d piskings av snekker:roll: aka fattern :tannløs: Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg