Gå til innhold

Kjørte 146 km/t i 80-sonen - uten førerkort

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Kjørte 146 km/t i 80-sonen - uten førerkort - VG Nett

Her blir mannen tatt i 146 km/t i 80-sone, uten førerkort, og da risikerer fengsel!?

Mens jeg blir tatt i 125 i 70-sone og 130 km/t i 80-sone, med gyldig førerkort, og åker inn 30 dager uten spørsmål eller tvil en gang...

Jaggu...!!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest saken, men så overskrifta på VG Nett i sta.. Har VG overflødig med "journalister" eller? 150 i 80'n er da vel ikke akkurat noe å lage en stor sak ut av da vel!? Greit nok, idiotisk høy fart, men "alle" har da vel kjørt i 150 eller mer på E6 en eller annen gang? Og, om synderen hadde førerkort eller ikke, er da vel revnende likegyldig for den som tar seg bryet med å lese artikelen..?

Snodig prioritering....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte 146 km/t i 80-sonen - uten førerkort - VG Nett

Her blir mannen tatt i 146 km/t i 80-sone, uten førerkort, og da risikerer fengsel!?

Mens jeg blir tatt i 125 i 70-sone og 130 km/t i 80-sone, med gyldig førerkort, og åker inn 30 dager uten spørsmål eller tvil en gang...

Jaggu...!!

Før han er dømt, kan man ikke si at han havner i fengsel. Men at han risikerer (les: overhengende risiko) ubetinget fengsel, er det ingen tvil om. På samme måte som Lommemannen risikerer fengselstraff...alle veit at han får det, men man kan jo ikke si det sikkert før han er dømt. Capisce?

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider