bullinger Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Jeg håper noen har noen tips på denne! Jeg er den stolte eier av en smekker -89 100Q, med 2,3E 10V. MEN den har en svakhet når motoren er mellom varm. Da blir den HELT håpløs å starte, må da vente til motoren er blitt kald igjen. Den starter som et skudd når den er varm og kald, men ikke når jeg f.eks skal en svipp ned på butikken. Har skiftet plugger, ledninger, olje og filter, bensinfilter og luftfilter. Har sjekket innsprøytningsdysene også, og de er fine. Noen ide'r? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
logga Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Jeg har nøyaktig samme problemet. Fikk høre at en temp måler har feil ohm i min bil, skal få den skiftet. Kanskje dette er problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 ja,jeg tror faktisk problemet ditt ligger i tenningsmodulen som sitter ved/på coil. akkurat slik var 90en min før jeg bytta den modulen kan også være hallgiver,da må du skifte fordeleren. har begge delene liggendes som fungerer,så si ifra hvis du trenger,holder på å hugge en 90 med 2,3E. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoarS Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Jeg håper noen har noen tips på denne!Jeg er den stolte eier av en smekker -89 100Q, med 2,3E 10V. MEN den har en svakhet når motoren er mellom varm. Da blir den HELT håpløs å starte, må da vente til motoren er blitt kald igjen. Den starter som et skudd når den er varm og kald, men ikke når jeg f.eks skal en svipp ned på butikken. Har skiftet plugger, ledninger, olje og filter, bensinfilter og luftfilter. Har sjekket innsprøytningsdysene også, og de er fine. Noen ide'r? Tempsensor foran på motoren...liten med 2 "stikk", gir feil beskjed til hjernen, at motor er kald....bytt denne!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullinger Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Har ett par tips å begynne med her iallfall! Takk for svar, kom gjerne med flere ting som kan lønne seg å ordne på bilen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg