Quattro_King Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Driver og ser etter Dump-ventil og luftfiler til min Audi a4 1.8tq (2005) . Hva annbefales? er ute etter så mye dumplyd som mulig! Vill ha den PSSSSSSJ lyden ikke den brrrrrr .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 B.u.m.p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Turbo XS er jo en klassisker+ green filter? Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desibel Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 dropp dumpen og kjør sleeper;) Siter volvo v40 T4 2000 x opel astra 1,6 8v 1992, x toyota carina II 1,8 GLI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 må jo ha litt lyd, når man kjører bensin turbo:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Forge 007 resirk og ev et åpent filter. Får mer dump lyd av filter enn av ventilen på biler med resirk. Ikke bra for kat å kjøre med åpen ventil på A4 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Forge 007 resirk og ev et åpent filter. Får mer dump lyd av filter enn av ventilen på biler med resirk. Ikke bra for kat å kjøre med åpen ventil på A4 er det slik på audi som på saab? at du må jage bilen med gassen for at den ikke skal kvele seg på tomgang? Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Driver og ser etter Dump-ventil og luftfiler til min Audi a4 1.8tq (2005) . Hva annbefales? er ute etter så mye dumplyd som mulig! Vill ha den PSSSSSSJ lyden ikke den brrrrrr .. kjør nå forgudskyld med resikrulerings ventil. ødelegger luftmassemåleren din visst ikke :P Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 kjør nå forgudskyld med resikrulerings ventil. ødelegger luftmassemåleren din visst ikke :P LMM ryker fortere med mye olje på filteret, når du kjører med åpen dump er det katten det går verst ut over. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desibel Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 jeg kjører ogs¨bensin turbo, men har kun resirk-ventil og åpent filter. er en fin og behagelig lyd, jeg hadde blitt drittlei av pssssh lyden, men for all del, vist du bare skal ha enmasse lyd så er jo RFL et alternativ:) Siter volvo v40 T4 2000 x opel astra 1,6 8v 1992, x toyota carina II 1,8 GLI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 jeg kjører ogs¨bensin turbo, men har kun resirk-ventil og åpent filter. er en fin og behagelig lyd, jeg hadde blitt drittlei av pssssh lyden, men for all del, vist du bare skal ha enmasse lyd så er jo RFL et alternativ:) Hvilken dump og åpent filter har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desibel Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 jeg har ingen dump. har en original resirk ventil og et alu filter, er mye bedre en "cotton" filtrene fordi oljen i de ødelegger luftmengdemåleren har jeg hørt, men du er det samme effekt av de nye 1,8t vs gammel? Siter volvo v40 T4 2000 x opel astra 1,6 8v 1992, x toyota carina II 1,8 GLI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 jeg har ingen dump. har en original resirk ventil og et alu filter, er mye bedre en "cotton" filtrene fordi oljen i de ødelegger luftmengdemåleren har jeg hørt, men du er det samme effekt av de nye 1,8t vs gammel? Ok, er usikker hvilken type/merke resirkventil og åpentluftfilter jeg skal velge... Samme effekt, tenker du da på hk? i min 97mod a4 var det 150hk orginalt, i min 2005 mod, er det 163hk orginalt.. viss det var det du mente?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desibel Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 ja det var det jeg mente. hehe takker for svar, har du noen planer om chip? hvor mye kan man hente ut av sn slik motor? med original innmat Siter volvo v40 T4 2000 x opel astra 1,6 8v 1992, x toyota carina II 1,8 GLI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 ja det var det jeg mente. hehe takker for svar, har du noen planer om chip? hvor mye kan man hente ut av sn slik motor? med original innmat Skal chippe 10.mai:) Er lovet 200hk og 300Nm ved KUN chipping! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.