ciamekker Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Så denne ved USF værftet i bergen fin bil Siter Min første bil Citroen C4 2005mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyllish Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Står en grå rs4 borti hogget her om dagene, kan prøve og fikse bilde av den! legger ut et par bilder av denne godbiten heller jeg da..! ;-) står i stavanger forresten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 RS4 = blitt en vane a se rundt omkring! og værste er at nesten ver gang jeg ser en sa er det kvinnfolk som kjører.! -.- men RS6 sa jeg bare 2 ganger ... en gang tyske skilter , andre gang en dame som kjørte , ... MEN jeg sa til hun" sant det ikke er din bil , men du laner av mannen din " svaret var JA =) en gang R8 sa jeg ochsa Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg