Hoccy Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Nå skal du kjøre rundt i Paradise City, en by som man skulle tro at var som skapt for ødeleggelse. Minner mye om NFS Most Wanted for de som har spilt det, men det er uten politi (puh). Det er forskjellige bydeler, og hver bydel har sitt spesifikke sted der flere løp slutter. Totalt så er det seks målpunkter. Av ting du kan gjøre: - Kjør løp til bestemte punkt - Finn skjulte snarveier - Road Rage, få flest mulig andre til å krasje. - Burning lap, kjør et løp med en spesifik bil. - Marked run, du skal kjøre til et sted uten tidsfrist, men andre hindrer deg i å komme fram. - Kjør ned reklameplakater - Finn de største hoppene og land sikkert. I hvert lyskryss så er det et løp, og mye er lagt til rette for at det skal være så realistisk som mulig. Det vil si at du ikke kan restarte løp, og at du må reparere bilen din etter hvert løp. Du reparerer bilen din ved å kjøre innom en Autorepair-shop. Det koster ingenting å reparere. For å få tak i nye biler må du enten unlocke dem ved å kjøre løp, eller krasje i dem ute på landeveien. Du skifter biler på høggertomter, det er totalt 5 høggertomter i spillet. Ellers så er det bensinstasjoner der du kan fylle på med boost. Det finnes flere typer biler, noen er laget for stunts, andre er ekstra hardføre for mer krasjing mens andre etter der igjen er laget kun for å gå fort. Hvordan type bilen er avhenger av hvordan man får boost, og hvordan man kan bruke den. På en speed-bil kan man bare bruke boost når det er helt fullt, og man får boost ved å kjøre på motsatt side, tett inntil andre biler osv. ONLINE: Du kan kjøre med opptil åtte stykker i byen samtidig, og det er overraskende trinnløst mellom online og offline. Du kan også dele highscores i fra forskjellige gater, både tid og krasj-modus. Nesten som TDU, bare litt mer tungvint, eller enklere, det spørs hvordan man ser på det. Dessuten et fint system for å invitere folk til "din" by. Burnout - Realistisk? Tjaaaaaaa.... Ser ihvertfall fram til mye moro med dette spillet. Noen andre som har prøvd det? 8/10 EDIT: Kommer tilbake med mer info senere. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Hørtes kult ut. Er det til pc og? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Kun X360 og PS3. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toroen Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 syns spillet va kult helt til eg fekk disk error på ps3'n:( Siter Volvo 244 78mod.. B21et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Ganske bra spill egentlig, eneste jeg ikke liker er å måtte kjøre rundt og finne racene :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Er det sånn at man kan gå inn på kartet å hoppe fra sted til sted eller må man kjøre får å komme til de foskjellige stedene? Hvis du skjønner hva jeg mener;) Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Niks, du må kjøre fra sted til sted. Dessuten så er det løp i nesten hvert kryss så.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Høres ut som et skikkelig spill dette her da:D Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Skikkelig spill ja! Har snart alle billboards, hopp og gjerder nå, mangler vel ca 20 billboards, 20 hopp og 50 gjerder. Er på lisens A. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Når jeg får pæng skkaø jeg kjøpe det:D Gleder mg:D Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterkis Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Synes ikke dette var noe kult jeg :( Ble lei etter en drøy time: Kanskje det er online delen som gjør det så kult.. ShowTime greia var ihvertfall teit :shake Siter Aprilia / Carina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 har demo'n og jeg elsker spillet :D men må nok vente en stund før jeg kjøper det..allerede brukt en 2k på spill de siste 2 ukene xD Siter -Toyota Previa 2001(bilde) -Daelim Roadwin (bilde) -GMC(bilde) -Opel Zafira -Volvo c30(bilde) -Honda Civic(bilde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Så ikkeno mening med det spillet jeg da, har prøvd det i noen timer men er ikke helt min ting trur jeg. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 har demo'n og jeg elsker spillet :D men må nok vente en stund før jeg kjøper det..allerede brukt en 2k på spill de siste 2 ukene xD Håper du snakker om ps3 nå, for du vet det finnes chip til x360?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Håper du snakker om ps3 nå, for du vet det finnes chip til x360?? ...som gjør at du ikke får spilt online og risikerer at konsollen blir banna fra Live :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg