Wheelsman Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Sitter å venter på det no, en kompis er inn å kjøper det så det er rund hjørnet.. Siter Forza motorsport 2 geek Gamertag: Wheelsman Fav bil: Nissan silvia s15 Det hjelper dårlig med en tiger på tanken når en har en sau bak rattet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242_r Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Har kjøpt spillet, men har ikke rukket å teste det ennå. Kostet jo bare 399. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Har Burnout-lisensen nå, jobber mot Elite-lisens. har igjen 110 seiere.... Kan jo si at det er mye og gjøre. Mangler ett hopp, noen som har noe kart over de? EDIT: Fant nok bilde ja: Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 noen som har noen ingame bilder? kunne vært morro å sett litt sånt ja! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelsman Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 jeg har Burnout-lisensen, jobber mot Elite-lisens. har igjen 104 seiere igjen... noen som har sponsor koder på bilene som man kan få... Siter Forza motorsport 2 geek Gamertag: Wheelsman Fav bil: Nissan silvia s15 Det hjelper dårlig med en tiger på tanken når en har en sau bak rattet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Jobber mot Elite jeg også, har igjen 75 wins. Noen som blir med og kjøre litt online-challenges en gang? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelsman Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 jeg blir gjerne med online.. Siter Forza motorsport 2 geek Gamertag: Wheelsman Fav bil: Nissan silvia s15 Det hjelper dårlig med en tiger på tanken når en har en sau bak rattet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
street racing Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Hæ? Får man det til ps3? hvor får man kjøpt det? finner det ingen steder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Hæ? Får man det til ps3? hvor får man kjøpt det? finner det ingen steder. Fleste steder som selger spill skal ha det.. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
street racing Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Fleste steder som selger spill skal ha det.. sorry. av en eller annen grunn , fikk jeg for meg at det var snakk om test drive unnlimited. :P hehe. sorry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 sorry. av en eller annen grunn , fikk jeg for meg at det var snakk om test drive unnlimited. :P hehe. sorry Ah..hehe :P Nei, det finnes ikke til PS3 så vidt jeg vet :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Noen her som fortsatt spiller dette eller? :P Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isbil Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Ligger trygt i hylla. Etter en times spilling. Faen til søppel! Siter 2007 vw touran excl. 170 dsg 2001 SEAT leon 1,8 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Ligger godt i hylla ja. Kom meg fort tilbake til Forza, og nå GTA4. Men mener å huske at det skulle komme en stor oppdatering på sommeren en gang. Noen som vet noe om den? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 kjøpte det for et par dager siden så har ikke peil om det har blitt oppdatert eller ikke. Syntes det er et helt ok spill jeg. får tiden til å gå =) Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg