ultimateVW Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Må vel lage en Tråd om min nylig kjøpte 1990 Corrado G60 Turbo. Div info: Elektrisk Recaro delskinn, sort Tilt ratt Cruisecontrol Klima ( ikke i drift ) Kjørecomputer El-speil El-vinduer El-luke El-vinge Sentrallås Defa Alarm med fjernbetjent sentrallås Motor: bremset 1,1bar/238.9 hk Chip for turbo oppsett T3 turbo Airresearch Turbonetics Evolution wastegate ATP turbomanifold Grå dyser Justerbar FPR med manometer Konfilter Cosworth intercooler Greddy Profec B Spec II boost controller Setrab ekstern oljekjøler med flyttet oljefilter Ombygd spjeldhus Ombygd g-lader brakett Forsterket Black Diamond clutch BBM fremre motorfeste i alu Understell: Koni høyderegulerbart understell ( gewinde ) Eibach antiroll kit ( foran og bak ) Superflex foringer i forstilling Ferodo DS Performance/DS 3000 klosser foran Slissede Black Diamond bremseskiver foran Interiør: OMP 330mm semsket skinnratt Momo gearkule i sort skinn Eksteriør: Nylakk november 2006 VR6 panser Valsede hjulbuer Cleanet USA fanger Cleanet bakplate Fjernet lister begge sider Emblemfri grill Lakkerte dørhåndtak Ny frontrute Originale Corrado 15" vinter Så langt har jeg: Skiftet vindusheis passasjer side (wire ryket) Smørt opp kupevifte (bråkte noe forferdelig) Montert hvite lys i fanger (blinklys) Kjøpt BBS RS 7x15/ET 25 (gamle felga som sto på joppe-einsern) Noen som veit om bryterne på El.setene er å få tak i? delenr: 535 959 855 Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 nice car! Virker sprek utifra det du skriver Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Gratulerer med nybilen Svein Tore. Mangler bare originalfanger foran, og få lagt opp til en Cooler som ikke stikker utenfor fangeren, så blir det perfekt!(Min smak) Du får ta en tur til Mosjøen så jeg får sett på herligheten. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Gratulerer med nydelig bil! :) Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Woff. Det var vel den som var til salgs for ikke så lenge siden? Gratulere med ny bil:) Hvordan er den å kjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Da var 3 av 4 el.seter brytere fikset. Var enkelt å fikse med litt plast fra en isboks.. Den 4 brytern mangler litt for mye innmat.Så hvis noen har en slik bryter si fra. delenr: 535 959 855 Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Gratulerer med kjempefin bil :D Kaja sin gamle dette. Eneste jeg har å utsette er cooleren som stikker utenfor, og turbo embelemet bak. Utenom det så er jo dette en perle av en corrado. Steike for noen vinterfelger og :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 EliteCorrado: Takker! Autotune: Takk!. Trur fangern og Cosworth coolern blir der med det første. Mest skeptisk på coolern som sitter ganske lavt og lavere vil bilen bli til sommern. ka2: Takker! ole12: Stemmer det. Stiv men morsom:-) acoupe: vinterfelger nei:-P Bare prøvemontering:-) Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Brytere finner du på Ebay. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Gratulerer med kjempefin rado! Beskuet denne på Våler i fjor sommer og kan skrive under på at den gikk godt :) Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Går bra ja! Mens jeg ga jernet idag begynte det å lyse i håndbrekkslampa plutselig, så blinket lyset litt i lampa etterpå. Kjørte 4-5 km før jeg stoppa bilen. Etter da ville den ikke starte. Viste seg at den lille røde ledninga hadde gått av på start motorn slik at den ikke fikk strøm. Innbiller meg at motorn har mistet effekt på høye turtall etter dette?? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Må se å få koblet opp rele på lysene. Er 15V spenningsregulator på dynamoen. Målte 14,7-14,8V på batteriet med motorn i gang. 10,6V i stikket på pæra med langlys på.... Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Godt å se at den blir behandlet pent :) Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Får nok et bra hjem gamlebilen din Kaja. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg