Gå til innhold

Min Corrado G60T

Ranger emnet


ultimateVW

Anbefalte innlegg

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

akkurat det jeg mener. Denne sitter nemlig ved regulator og register.

Ved for høy temp, så starter både bensinpumpa og vifta.

Skal være egen modul eller rele for dette.

Ikke at dette har så mye med saken å gjøre men:

 

Etter at tenning nylig har blitt slått av (varmkjørt motor), og vifte/pumpe begynner å suse:

-Går pumpe/vifte i opptil 10 min etter kuttet tenning, er systemtrykket ok.

-Går vifte/pumpe i under 2 min etter avslått tenning, tyder dette på en lekkasje/ trykktap i bensinenheter og eller rør.

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var stikk på den følern men det var så dårlig at det gikk av når jeg kom borti den.

 

Ledninga var teipet fast oppå de andre ledningene.

ikke koblet til.

 

Switch, temperature. Yellow body, 100 degrees Celsius.

Engine bay air temperature switch for radiator fan run-on. Generally located on bracket at rear of valve cover.

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår