Autotune Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Skal være en jordkabel fra topp til innfesting på coil. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 ja. Men den fungerer ikke sånn inntil videre.Kan hende Klima og tomgang reagerer på hverandre på et vis..... Det virker nesten sånn.. Jordingskabler/punkt ser fine ut. Kabel fra dynamo er vesentlig kraftigere enn orginalt. 15V spenningsregulator,lader veldig bra. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Hva har denne følern vært til? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 skal være en en-leders ledning til dennne. en pluss-leder. Når denne jordes, så starter vifta. Ser ut som om denne er revet av på et vis.... Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Klarer ikke helt å se hvor den står? Er det ved innsuget, i nærheten av FPR? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Elite-corrado har helt rett. Kjøper en ny føler på germanutoparts: Volkswagen Corrado EngineElectrical + diverse annet. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Kjøpt nye Eurospec bremseskiver og Mintex klosser bak. Samt slik Reg.reim/strammeverktøy. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen86 Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Hva har denne følern vært til? eg har ein sånn føller på min og men har aldri skjønt hva den er til:P men hvordan skal eg montere den har ingen ledninger inn på den, og hva har den med radiatoren å gjøre? min vifte går av og på.. hmmm... noen som kunne gitt ein god forklaring:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 dette er en tempføler. Når det blir for mye varme i motorrom, så starter vifta for å kjøle ned lufta rundt motoren. Hvorfor det ikke er ledning på den den kan jeg ikke forklare. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Hmmm...Sikker på det? Sitter en slik tempføler ved bensintrykksregulatoren, og den starter bensinpumpa ved høye temperaturer i motorrom, slik at bensinen ikke skal bli for varm. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 akkurat det jeg mener. Denne sitter nemlig ved regulator og register. Ved for høy temp, så starter både bensinpumpa og vifta. Skal være egen modul eller rele for dette. Ikke at dette har så mye med saken å gjøre men: Etter at tenning nylig har blitt slått av (varmkjørt motor), og vifte/pumpe begynner å suse: -Går pumpe/vifte i opptil 10 min etter kuttet tenning, er systemtrykket ok. -Går vifte/pumpe i under 2 min etter avslått tenning, tyder dette på en lekkasje/ trykktap i bensinenheter og eller rør. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 NÅ er vi enige... Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen86 Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 hmm, min sitter ved bensingaleriet\innsuget bak der, men veit nåken hvordan eg skal få monter oppigjen dette? ein god forklaring hadde vert supert:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 det var stikk på den følern men det var så dårlig at det gikk av når jeg kom borti den. Ledninga var teipet fast oppå de andre ledningene. ikke koblet til. Switch, temperature. Yellow body, 100 degrees Celsius. Engine bay air temperature switch for radiator fan run-on. Generally located on bracket at rear of valve cover. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen86 Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 okey,men hva farger var det på ledningene? eller noen som veit hvordan eg kan montere opp igjen dette, vis eg ikkje har nåkken ledninger til dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg