joneinar Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 lekker bil du har fått deg her... (tross feilene som er oppdaget), bodern har sitti på med denne engang og han ble "smått" imponert:pray Siter Hva er likheten mellom Ringnes og sex i en båt? -it`s fucking close to water! Vannet dere kaller øl, ringnes, er hva vi pisser etter at vi har drukket Aass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Har fått gjort litt i helga. Monterte turbotrykk, oljetrykk og voltmeter. Så har jeg bestilt nye baklykter, plate bak skilt og grill med list. Lyst å se hvordan det blir med grillist, liker jeg ikke det blir den til salgs. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 kor betilte du dette frå? Kva er prisen på bakplate? Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 fin fin bil du har dar:) håpæ du får skikk pån. Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Instrumentholderen, har du fabrikert, eller har du handla? Isåfall hvor? Ser bra ut :) Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 ARZ-Tuning -RUNDUM-SERVICE- für Ihr Fahrzeug plata ble 47euro som er ca 370kr. Instrumentholdern lå i bilen. Er nok orginal til Corrado (VW/89 sto det på innsia). Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 så bilen din hele 2 ganger i dag:) nice Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 så bilen din hele 2 ganger i dag:) nice Åh? Hva kjørte du? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 en slitt opel combo:) er å jobber på nye byggmix, har satt opp inngangspartiet der. Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Ah.. Blir det bra? Byggmix altså. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Hmmm....kan ikke huske å ha sett HELE bilen din.. Og målerne dine nede ved girspaken... de synes jeg skulle ha vært svart. Blir litt mer helhetlig dash av det . Vært inne på dubdesignindustries og sett? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Ah..Blir det bra? Byggmix altså. blir butikk det og Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Hmmm....kan ikke huske å ha sett HELE bilen din..Og målerne dine nede ved girspaken... de synes jeg skulle ha vært svart. Blir litt mer helhetlig dash av det . Vært inne på dubdesignindustries og sett? pussig at du har ett innlegg på første sia der det blant annet står nice car? I tillegg er det bilder der.. Målerne hadde jeg liggende fra før og litt kontraster skader ikke. De målerne på DDI har jeg sett før. Har lyst på dem og de innstegslistene/door sills som dem har. Steike dem er fine.. Nå er pakken fra german auto parts sendt fra oslo/tollen:-) Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 oida, der var det bilder gitt;) nice car. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 bare et sånt kjappt å sikkert enkelt spm for enkelte.. er det noen som har tatt av servoreima på G60 før,for jeg jo ha av den for å sette på lengere reim??? neon som har peiling her?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg