ultimateVW Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Venstre drivaksel knakk her om dagen. Slik ser da den ut. Må ha vært gjort noe med en gang i tida. Skiftet div deler. Indre og yttre styreledd, mansjetter snekke, bærekuler, drivakslinger, fjærbeinslagre. Samt hjullagre når jeg får lånt presse. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Nye hjullagre presset inn og ferdig montert på bil. Ny spiller kjøpt,Pioneer DEH-P88RS. Passet bra syns jeg. Absolutt en god spiller også. Sliter dekk, 4 hjulskontroll på Torsdag:-) Nye Toyo Proxes T1R er på vei fra Dekkonline.com Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 flott at du nærmer deg vegen igjen:) må nok få sett nærmere på bilen din en dag Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 flott at du nærmer deg vegen igjen:) må nok få sett nærmere på bilen din en dag Det synes jeg også er bra:-) Kjedelig å kjøre 86 Golf GTI 16V om dagene. Stor forskjell på disse bilene. Må få en lakkerer til å se på hjulbuene. Det blir bare verre å verre. Tipper mye skyld er pga den knekken som er valset/brettet inn. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Blir det ACR 31 mai? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Får se.. 4-hjulskontrollen ble ikke utført. Bilen var for lav til å komme seg inn på bukken. Så nå må jeg skru opp gewinden før det blir kontroll. Spissing,chamber vil vel ikke forandre seg når jeg skrur ned gewinden etterpå? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Får se.. 4-hjulskontrollen ble ikke utført. Bilen var for lav til å komme seg inn på bukken. Så nå må jeg skru opp gewinden før det blir kontroll. Spissing,chamber vil vel ikke forandre seg når jeg skrur ned gewinden etterpå? Jo den blir å forandre seg, så det blir bortkasta jobb. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Jo den blir å forandre seg, så det blir bortkasta jobb. Da må jeg prøve å sette på større hjul i stede. Men det blir ikke gjort noe før søndag, evt neste uke. Mye jobbing i helga og på mandag. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Liten videosnutt: litt skjer ellers. Nye håndbrekkwirer på plass. Justert og smørt opp. Så nå fungerer brekket. 4-hjulskontroll bestilt på ett mer moderne verksted med lavere bukk. Nye Toyo proxes T1-R dekk Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 svært til fart det var på denna bilen da. Den ser jo faktisk ikke så verst ut heller. Dont mind å dele noen motorbilder med oss? Eventuelt litt info på oppsett på turbo og røropplegg? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 les første innlegg for litt info. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 dæh! Gikk fort å få svar gitt!. Ble ikke engang ferdig med å skumme igjennom tråden din. Hele undersiden er lakkert svart og greier. Oljefilteret står hendig til og. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 dæh! Gikk fort å få svar gitt!.Ble ikke engang ferdig med å skumme igjennom tråden din. Hele undersiden er lakkert svart og greier. Oljefilteret står hendig til og. hehe tok motorvask i helga, både over og under. Så lakka jeg over bunnpanne,girkasse. Skal gå over undersiden for rust mot helga. Litt overflate rust begge sider foran mot jekkfester. Ellers grei under. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 skiftet begge drivakslinger? Har vel ikke den gamle på høyre siden til overs? Kauk ut, må ha høyre side. Den gamle ser ut som en potetskrue Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Beholder de gamle som reserve jeg. Kjøp nytt fra germanautoparts da:-) Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg