Gå til innhold

Min Corrado G60T

Ranger emnet

ultimateVW

Anbefalte innlegg

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Møtte deg 2 ganger i dag.

Første gangen var 13.45 rett etter flyplassen på Stokka, når jeg var på tur til Tjøtta.

1 time senere møttes vi igjen på nesten samme plass.

Kjørte konebilen, en svart BMW Touring.

Tøft!

Veit ikke om jeg husker det/bilen.

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hvem har du chip fra?

Sendte en mail til SNS Tuning ang chip. Og de sa jeg ville få ca 180hk på hjula. Syntes det var lite og postet oppsettet ditt :P

Fikk denne tilbake, litt morsom da.. hehe

"Well you know dyno are meant for tuning not for numbers. Even on the same day conditions can change (weather, humidity) that would make a comparison invalid. If your buddy can do 239whp from that setup i suggest copying him and getting the same chip. that is super-amazing, defies the laws of physics :) magic."

Chiptuning og diagnose

www.tntuning.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har du chip fra?

Sendte en mail til SNS Tuning ang chip. Og de sa jeg ville få ca 180hk på hjula. Syntes det var lite og postet oppsettet ditt :P

Fikk denne tilbake, litt morsom da.. hehe

"Well you know dyno are meant for tuning not for numbers. Even on the same day conditions can change (weather, humidity) that would make a comparison invalid. If your buddy can do 239whp from that setup i suggest copying him and getting the same chip. that is super-amazing, defies the laws of physics :) magic."

Det er ikke 239 hk på hjula men i motor.

180whp er vel endel over 200hk i motor.

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte en mail til DUB design om deres innstegslister. Dem hadde ikke på lager men ble bedt om å kontakte dem om ca 20 dager.

Sånn ser dem ut: http://corrado-teile.de/shop/product_info.php/info/p4001_VW-Corrado-DDI-Polished-and-Inscribed-Aluminum-Door-Sills.html

Da blir det nok nye instrumentskiver samtidig.

Noen som har montert nye speil glass før?

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Montert CB Air/fuel måler i luftedyse.

Lambdasonden må monteres i grenrør. Håper på vær slik at det blir mulig i helga.

Så har jeg satt i de 4" Focal elementene i dash. Diskanten var litt høy så måtte kappe hull i de orginale dekslene.

De hvite Auto gauge instrumentene skal byttes ut.

Hvordan er kvaliteten på den smoked glass serien?

DSCF1549.jpg

DSCF1547.jpg

DSCF1551.jpg

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider