asona_er_best Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 hallo. har hatt lyst til å lage meg et hyd.brekk men jeg trenger noen råd, har lest littegranne på rally.no men trenger et korekt svar på en ting hvis jeg tar en helt vanelig bremsepumpe, også tar jeg den inni bilen, med bremserørene bare ''innom'' på det som da skal bli et brekk, og så videre til bakbremsene, vil det fungere ordentlig eller blir det bare no dritt?. det er tenkt på til en bilcross bil, etter som det er kjekt i 90gradere noen ganger. Mvh Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 ingen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 trukke alle rallyfolk er her daniel.. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 ja, det er så enkelt, men husk ventil på hydr brekket da, ellers kan du låse alle 4 hjul ved og nappe i brekket ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 trenger ikke rallyfolk får og vite det morten;). holdt med ealoken. hehe.. men EA, åssen får en til det ventil greiene du prater om a?. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Bremseventil for hydraulisk håndbrekk. Enkelte sliter med låsninger i bremsene ved bruk av bremsepedal og håndbrekk samtidig. Dette problemet løses ved å montere denne ventilen. dette sier vel det meste? ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 skjønte den.. men du veit ikke hvor jeg får tak i en sånn en a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 kollevold og gundersen tipper jeg.. eller pedersen racing Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 sjekka kollevold og pedersen.. rundt 1000lapp, da driter jeg heller i det om det ikke finnes billigere alternativ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg