Gå til innhold

Drive 2 stk Pioneer Ts-3004SPL. Har jeg forsterker til det ?

Ranger emnet

Nordnes

Anbefalte innlegg

Fant en side med litt info om forsterkeren. Nå skal det være sagt at jeg ikke har så god greie på stereo og slikt, så noe mer behjelpelig kan jeg nok ikke være - men det så ikke ut som den kraftigste forsterkeren i gata...

Jeg fant ikke noe særlig info om den subben du snakker om - har du noen specs på den?

1992 Mercedes-Benz 190E 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har PLaner om å kjøpe 2 Stk Pioneer TS-3004SPL 12".

Klarer jeg å drive Subbene med 2 stk. A/D/S P2000.2A - 2 Kanals forsterker(står 1500w på den)

Noen som vet ?

Ja alt kan drives av alt(nesten). MEN den er altfor liten til for å kunne utnytte de subbene helt. Tror nesten du ville fått bedre resultat om du kun koblet opp en av subbene! :P Selv da er ampen for liten etter min mening.

20A + 20A = 40A

40A * 14V = 560 watt maks ved 14V

Med en virkningsgrag på 50-60% vil denne forsterkeren være på 280 - 320 watt rms.

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 3400,- ville jeg ikke gjort det. Kjøp heller en stk 3004spl, skal gå ann å fiske opp en brukt en til rundt 1000,- også har du da 2400,- til amp - og da har du faktisk litt å velge i.

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider