Tombra Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Intelligensen på en ilder overgår mange av bilforumets medlemmer. Det sier vel mer om enkelte medlemmer her, enn ilderen ;) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Har hørt at ildere slikker folk på halsen for å finne pulsåra, for så å bite tak.. Er det sant eller er det bare en myte? Hadde lyst til å kjøpe en ilder når jeg var mindre, men jeg fikk da høre det. Nå blir det nok litt vanskelig, har en rottweiler i huset og, selvom ho er snill så vet man aldri om ho tror det er en leke eller ikke, det tror ho nemlig at nabo katta er.. Mvh Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-555 Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Har hørt at ildere slikker folk på halsen for å finne pulsåra, for så å bite tak.. Er det sant eller er det bare en myte? Den må være noe av de bedre jeg har hørt! Ha ha ha... Havner nok i katagorien som bla. at hunder er redd ildere, fordi de vet at ilder'n hopper opp for å bite dem i balla. De snur aldri ryggen til en ilder. Er morsomt at det er så mange som er redd for ilder. I hvertfal skeptiske til dem. Jeg er mere redd katter og kaniner enn jeg er redd for ilder. De er sinnsykt tøffe, og har en utrolig personlighet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JR Hansen Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 "knise" Vel akkurat det emd at ilderen er en "morder" er nok ganske DRØYT overdrevet...Selfølgelig kan en ilder bite..Alle dyr kan jo det..Men det med at den går etter pulsåren er nok en myte gitt..En ganske overdrevet myte og må jeg få tilføye^^ Siter http://www.ilder.no Ikke glem og registrer dere påBilcross forum :: Hovedsiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Har 2 små jævler. De biter og driter, men fortsatt de mest underholdende kjæledyra jeg har vært borti. Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg