scoobydoo Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Hei! Skal bytte termostat på astraen, en 93 modell, 1.6 8v. Hvor har de gjort av denne? Sitter den virkelig innunder registerreimen? Er egentlig eneste logiske plassen jeg kan tenke meg at den sitter. Siter MY99 Subaru Impreza GT SW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoobydoo Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 ingen her som har skrudd på en opel motor eller? ;) Siter MY99 Subaru Impreza GT SW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TC4EE1 Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Den ligger bak registerreima! Siter : 94 Opel Omega 2.0i GL : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2stord Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 av med register og løys dei to øvre skruane i bakre register deksel. So kjem du til to skruer og vips so har du den. Kan og lure da til med å kun løyse av kamhjul. Men eg har no synest da e lika raskt å berre få heile registere av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg