GFL Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Min bil er av samme type som på bildet. Skal prøve å skaffe meg ny bakluke til den men jeg vet ikke hva modellen heter. Finnes da så mange betegnelser på Toyota corollaer. CC,Cupe, hatchback osv... Hva har jeg da???:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 hatchback ( er det en 1.3l heter bilen ee80 er det en 1.6 twincam er det ae82. det er de samme baklukene på alle corolla hathback typene fra 83(?) til 87 bare og oppgi skilt nr ditt his du skal ha denne ny fra toyota . du kan også rine toyota med skilt nr ditt så får du de opplysningene du trenger ang . bilen din ( når det kommer til deler og hva slaks type bil det er .) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GFL Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 hatchback ??? hvorfor sier noen Liftback da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Hatchback = " avklipt\ kort rompe på bilen " for og vise deg dette se link : http://www.toyotaoldies.de/gale8.html Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Folk er litt sløve når det gjelder hatch- og liftback. Som |plumbo sier så er bratt bakluke/stuss = hatchback. Har du en lang og slakk bakluke så er dette en liftback. Liftback forveksles også ofte med coupé, men denne diskusjonen skal ikke jeg starte her ;) Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg