Gå til innhold

Kjøpt meg volvo, har ikke kontroll over kjøretøyet

Ranger emnet

Arne Christiansen

Anbefalte innlegg

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå etter at snøen kom har jeg sett mange med Volvo som ikke har hatt kontroll over bilene sine, slengt med hekken osv..

Vanlig feil på Volvo det?

Ahh, vanligvis holder jeg meg for god til sånn merke skitkasting, men i dag føler jeg meg litt barnslig...

Er det vanlig feil at VW låser seg i revers? Har sett så mange som kjører rundt baklengs på parkeringsplasser og spinner.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå etter at snøen kom har jeg sett mange med Volvo som ikke har hatt kontroll over bilene sine, slengt med hekken osv..

Vanlig feil på Volvo det?

Noen spesielle Du tenker på? :P

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, vanligvis holder jeg meg for god til sånn merke skitkasting, men i dag føler jeg meg litt barnslig...

Er det vanlig feil at VW låser seg i revers? Har sett så mange som kjører rundt baklengs på parkeringsplasser og spinner.

Har ikke for vane å ta alt som kritikk jeg da, og se helt bortifra muligheten for en unnskyld spøk over tema..;)

Kan ikke helt se hvor jeg skrev at Volvo er dårlig..

Noen spesielle Du tenker på? :P

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

Hehe:p

Er ikke helt fritt for sladding med Volvo bak City Nord;)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som noen allerede har innsett var dette ett dårlig forsøk på å ha det litt morro.

Må berømme mange av dere, gud hvor tålmodige enkelte her er ovenfor folk som tydelig ikke vet sitt eget beste :D

menne=) hvem er det som har regga seg i forkledning?

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider