Xsara_VTS Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Hei. Jeg eier en Xsara VTS 98 mod.:respect Denne bilen veier 1200 kg og har 167 hk. Dette var kult i starten, men nå vil jeg ha mer krefter.:naaaws Noen som vet hva jeg kan gjøre og hvor jeg kan få tak i delene? Ønsker også styling til bilen min, men har bare sett 3 forskjellige typer. Noen som vet om noen gode stylingsider? Hilsen Kristoffer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroën racer Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Tja... Man kan jo begyne med effektanlegg fra f.eks ferrita eller supersprint. Man kan skifte katalysatoren med en race-kat eller bare fjerne hele katalysatoren. Åpent luftfiler fra green eller kn. Skifte kamaksler kan man også. Eller, det jeg drømmer om er å montere turbo på min. Denne siden leverer alt man trenger til alle citroen og peugeot motorer. DP-engineering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsara_VTS Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Ja, har vært i kontakt med dp engineering. ang effektanlegg.. jeg har vært hos bilextra, men de kunne ikke selge meg det. De hadde ikke noen som passet til en VTS. Det eneste de hadde passe til 1.8 og 1.6. Litt rart egentlig med tanke på at de ikke har bruk for det. ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroën racer Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Jeg har ferrita på min og er veldig fornøyd. Livstidsgaranti og. Så slipper man å bekymre seg for rustent eksosanlegg igjen... www.Ferrita.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeepzi Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 høre biln går som bare det! :P sleng i 160km/t osv!! :P hehe... har du fått gjort noe med biln? effektanlegg bare tull bygg dæ rakarør. ;) biltema å handle rør, det har æ gjort! fjærn katalysatorn å bare ha ei sluttpotta så ikke han onkel blir grinat! :P æ som sku kjøre om kapp me dæ her om dagen så kjørte du opp på spar eller best på kvaløysletta! :P Norvatio.no -Styling,Tuning,Performance,Felger,Audio,Bil Rekvisita BS Bildeler AS - Bilstereo, Styling, Performance og bilrekvisita Siter -Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244 X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.K.89 Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 jeg lurer på hva er forbruket på en vts, og hvor mye betaler dere i forsikring, driver å sikler etter vts:D:P Siter Vw Polo 86c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbocivic Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Hei M.K. 89 Har en ganske så grom xsara æ som æ ska sæll t våren en gang. Å forbruke på den kjem litt an på kordan du kjøre ,men ligg vel på 0,8-1,0 Å forsikring kjem helt an på kor gammel forsikringstakeren er, og hvor mye bonus du har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroën racer Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Jeg betaler 13.000kr i året på min. Full kasko. Ett annet selskap som hevder de er vinneren på bilforsikring skulle ha 32.000kr. Forbruk er uvesentlig:tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsara_VTS Skrevet April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 jeg lurer på hva er forbruket på en vts, og hvor mye betaler dere i forsikring, driver å sikler etter vts:D:P jeg betaler mellom 15 - 25000 kr i forsikring. bilen bruker ca 0.9l på mila.... d koste me motor ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg