Skaar Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Vurderer å kjøpe meg bil, og er i det siste blitt fristet til å kjøpe meg en cabriolet. Hardtop kan være en fordel, siden det er mer robust når drittværet herjer som værst... Så, noen som kan tipse meg om en ikke så altfor dyr cabriolet (50-250'000, muligens litt mer) med enten bakhjulstrekk eller firhjuls? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Skal du ha nyere bil da? Det fins jo tonnevis med kule eldre amcars og velge i da:)Har jo sånne som denne da: FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Jeg hadde nok gått for en sånn i denne prisklassen: FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Eller en sånn: FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Eller en sånn: FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limE - Toledo Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Viss du ser bort fra bakhjulstrekk bør du vurdere Opel Astra Bertone AutoDB.no En saab AutoDB.no Siter - 99 Cougar 2.5 v6 x 94 Toledo 1.8 x 93 Vento 1.9 tdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Spiller ikke noe rolle om du har cab eller hardtop. Lekker det så lekker det uansett ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Eneste kriterie er egentlig cab,ikke forhjulstrekk, og ikke automatgir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Du kan få kjøpe min :cab Er automat da :hide Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. http://cache.finn.no/mmo/8/117/139/88_1083499865.jpg Alle bilene oppfølge dine krav om bakhjuls eller 4x4, manuell gir og prisklasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Audi TT har vel forhjulsdrift, det er jo en kamuflert VW Golf. Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Audi TT kan også ha Quattro ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Skaar skrev: Audi TT kan også ha Quattro ;) Ja nettopp som den jeg la ut link til:) Hvilken andre kriterier har du da? 2 -seter eller mer? Selv liker jeg veldig godt Smart Coupe Brabusen, men den er jo veeldig liten da og upraktisk:) Boxteren er en bil jeg virkelig kunne tenkt meg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 97 mod prorche til under 250k ferdig import uten feil. Trodde jeg aldri skulle få se! wow... Mange fine biler som cab. Men ville prøvd å ordne selv hardtop, litt mer kos når det gjelder snø tenker jeg. Og ser litt penere ut, siden man bruker "taket" ene halvparten av året konstant. edit: Ja KJØP porchen, er jo den bilen som ser best ut og den går sikkert rimelig bra med 200hk. :) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Kan få mye fine boxtere under 300.000 kr:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Chrysleren som det er linka til er forhjulstrekk.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Jeg stussa litt på det jeg og i ettertid, men den dukket iallefall opp i søket som bakhjulstrekk.. Men tror nok du har helt rett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Hiver da inn noen alternativer. FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg