Nabbi Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 I går , i skole tiden rundt 13.40 Så jeg den mest strøkene hvite urquattron på Coop I sfj. Den var utrolig fet. Noen som har noen bilder av den? Han ga på litt ut, GROM lyd<3 Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsR Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Hvit UrQuattro i Sandefjord? Fikk du noe av reg. nr.? Mer beskrivelse? Styling osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Håper for guds skyld (og jeg er IKKE kristen) at den ikke hadde noe styling!! Grom lyd ja, er Turbo-femmern sin det:) Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsR Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Håper for guds skyld (og jeg er IKKE kristen) at den ikke hadde noe styling!! Enig der, men styling er et ganske tydelig kjennetegn. Jeg burde ha sett den før, hvis det er en som regelmessig går i Sandefjord. Meeeen, kan jo også ha vært en som var innom byen på vei til et annet sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg