Ezpen Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Blir nok stoppa et par ganger om dagen da gitt... =P likte [insert text] jeg, hehe.. Hvis du har hvit bil kan du jo skrive "Poleti" eller "Idioti" med blått i frontruta.. Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gasser4life Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 mal den svart, sot rutene å skriv Bad Benz ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyNils Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 lapp laus racing Siter sayko racing-1994 chevrolet g30 -1998 passat tdi stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Eller gjør som en del biler jeg så i Bulgaria, ha merket til en helt annen biltype i frontruta.. Så blant annet en lada med peugot i frontruta samt logo'n :P Blir litt langt, men så en 740 på garaget som hadde skrevet dette bak på bagasjeluka: "Jo tack. Jag vet bilen e hög, men vad ska man göra när trafikpolisen e bög!?!" Selv satser jeg heller på bakrutetekst, har en skikkelig lat Volvo, skal stå samme som i signaturen. "Too much power is never enough!" Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 i bakruten kan du jo skrive: "don't like my driving? e-mail me on eat_shit@go_to_hell.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Eller gjør som en del biler jeg så i Bulgaria, ha merket til en helt annen biltype i frontruta..Så blant annet en lada med peugot i frontruta samt logo'n :P Blir litt langt, men så en 740 på garaget som hadde skrevet dette bak på bagasjeluka: "Jo tack. Jag vet bilen e hög, men vad ska man göra när trafikpolisen e bög!?!" Selv satser jeg heller på bakrutetekst, har en skikkelig lat Volvo, skal stå samme som i signaturen. "Too much power is never enough!" hahaha;O fy faen, den var grom! men nei, trur jeg ikke skal ha noe i ruta foran, blir heller et sitat fra filmen eggstøkkan i bakruta: kjør som de er trygdi Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Hva med "bææ-buu-bææ-buu" :P Eller hva med "Forbikjørt? Ring 73 52 34 20" i bakruta? De nyskjerrige kan sjekke hvor nummeret leder på Gule Sider :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veny86 Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Snut er UT. Siter VeNy86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg