MiljO Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Hei.. Jeg har en Saab 9-3 2002 modell. Som den ikke-røykeren jeg er, har jeg ikke noe bruk for askebeger/lighter. Sigaretttenneren fungerer forsåvidt ikke. Det jeg lurte på var om det var mulig å ta ut dette og sette i noen instrumenter f.eks. turbotrykkmåler etc. Er det mye stress å få noe til å passe? Tenkte på noe sånt som dette: Speedparts - Sport - Instrument Har tenkt litt på en sånn her http://www.speedparts.se/images/prod/instrument/33,0100.jpg, men turbotrykksmåler og 2 andre instrumenter.. Noen som vet om dette passer, eller som har gjort liknende før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 å ta ut askebegeret er ingen jobb, det gjør du fort. Du bør satse på å bare kjøpe deg en alu-plate eller lignende å klippe til. usikker på hvordan du evt bør feste den da, men det er hundre forskjellige måter på det! så er det bare å borre hull i plata til instrumentene og plassere de :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiljO Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 men vet du om den ramma passer inn? eller blir den for bred? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsR Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Det tror jeg du vet like godt som oss? Vi sitter vel ikke med mål på alt mulig i huet? Rot litt rundt på sida og se om du finner dimensjoner, og mål opp mot askebegeret ditt. Eventuelt send de en mail og spør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg