Elanzer Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 når eg så over biler i går fant eg MASSE rust :eek: det skal nok bli en del kjekke timer å få bort all rusten ja, viss eg i det helle tatt gider, det hadde tilogmed begynt å ruste GJENNOM rødgrunninga :op Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 På buksene der heller? Jeg tror en av oss skal ta en øye sjekk... JEg har nettopp tatt min, så da er det bare deg igjen! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 aahhh nå er eg med :D var ikke HELT med sist gang :op eg er med i heimeverneungdom :D konge å skyte med AG3 :D og reise på tur osv :D han som kjører på det bildet skal reise til usa nå for å besøke usa sitt forsvar :D da skal han kjøpe hjem masse godiss :D masse billige ting som er kjekke der borte :D er vilt billi for skudd også der :D 10kr for 50skudd til sallonggevær (skikkelege kvalitets skudd) :eek: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 men uansett så fikk eg godkjent bilen min på etterkontroll :D 0 feil :D så nå blir det montering av senkesett igjen :D den er litt for høy nå :rolleyes: fikk også skifta frontlykta, fikset lekasjen i bilen, var damm ved føttene i baksetene! :( tror eg snart skal bestille nye kanaler på veng.no tror eg :) skal først sjekke på arbeidet til bror min (bil og maskin) :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Bytt grillen, få av 1000 meterene, flytt speilene frem, vekk med antenne, på med 16v antenne, gummispileren bak må vekk, nytt ut viskerene til en Fiat Una visker (mono), Prøv å ikke ha 7 forskjellige farger på bilen. Da blir det en god start :D Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 grillen MÅ vekk :D 1000metrene forsviner når eg får heim RS fanger, speila hopper frem når eg får 88 dører, antenen forsviner når eg får ny antenne, mono visker kommer (en gang) MEN du kan kansje forklare meg hvor alle de syv fargene er du ? eg ser grønn?metalic som er hovedfargen, rød (rødgrunningen) og svart (plastiken) og gummi spoileren skal selfølgelig ikke bort :eek: må finne på noe lurt når eg skal lakkere bilen med den :rolleyes: men uansett DEN BLIR! :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Kansje ikke 7 farger men den virka lysere i enden av panseret og hvis du skal beholde spoileren, kle den inn i glassfiber. Blir mye stiligere, så ser det ut som at det er en del av bagasjerommet. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 eller bare lakk den i bilens farge når den tid kommer ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 trikset er det olemarius at det er ikke så anbefalt å lakkere en gummi vinge :) for lakken sprekker med en gang , og ja eg skal gjøre noe med den før eg skal lakkere bilen :) og det med fargeforskjelen på panseret er at bildet ble tatt på lørdags morgen, enda frost ute :o og dermed er det litt isgreie på fronten av panseret enda :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 hmmm, ja sant det, du må finne ut noe smart da!! :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 har enda god til til å finne ut av det så :) eg ligger enda i dvale nå pga denne kalde vinteren :D NESTEN minus grader ute :eek: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Fin og høy bilen din var, konge det, min bilhøde flytta over på jetta. Nei det seie eg, det e deiligt med -60 mm tuv godkjent senkesett! Og nye, forferdelig stive dempere. Så må eg bare få motoren tebage i..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 ja, den er så god og myk nå :D men altså, MERK senkesettet ligger i bagasjerommet! :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Originally posted by elanzer og gummi spoileren skal selfølgelig ikke bort :eek: må finne på noe lurt når eg skal lakkere bilen med den :rolleyes: men uansett DEN BLIR! :) Jo den må vekk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 NOOOOO, hehe, den er jo kul da, mye finere med den enn en jævla alu-vinge eller liknende, liten og diskre :rolleyes: men det er så var en passat 35i vinge (tror det var en passat, viss det ikke var passat så var det en vento) som eg har lust på, tror den er orginal, egentleg ganske diskre den også, så viss den passer så :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg