Celica rules! Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 fikk låne en dvd spiller fra pioneer av stefar min idag, men når jeg satte inn alt og koblet på phono kablen på sub utgangen på spilleren så bare buldrer det i bassen når jeg skrur på spiller'n!:s hadde en gammel drit spiller før,men da funket bassen helt greit uten problemer.. forsterkeren går noen ganger i protect men kommer igjen etter en stund:P noen som veit hva som kan være galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 sjekk jordinga på forsterkeren Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 har sjekket jordinga, den skal være bra..prøvde å bytte phono kabel, men da ble det ikke no lyd i det hele tatt.. bytter jeg om igjen så buldrer det bare i bassen igjen:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Hmm, merkelig. Kan du feilsøke med en annen amp og/eller sub? Nytt jordingspunkt også kanskje? Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 har prøvd med en annen sub med innebyhhet forsterker, men smel å buldrer allikevel. nå har det også blitt slik i den bilen den bassen var i før!!:S hva i svarte kan væra galt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kosesau Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Sist eg var borti sånt var jordinga til phonoen i spilleren gåen. Prøv å hold ei jording borti minus(utsiden) av phonokabelen til subben og sjå om problemet forsvinner. Siter Golf 2 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg