Gå til innhold

pris på repp på en A6 2001 mod med 2,5

Ranger emnet

daffaen

Anbefalte innlegg

hei noen som har en fjern anelse hva d koster og få fikksett byttet kam på en 2,5 liter V6? lurer på og gå til innkjøp av en bil som dette som hett har passert 100 tusen på telleren men er litt usikker da historikken sier at det ikke er gjort noe med maskinen! selgeren sa at han kunne gå ned i pris tilsvarende halvedelen av det reprasjonen ville koste! om reprasjonen koster 50 tusen sku han gå ned 25 tusen! noe annet eg må vere opps på også? har hørt mye forskjellig om de maskinene både vondt og godt! åssen er de på forbruket? glad i diesel? takk for alle svar:)

mazda 626, 1,6 84 modell (solgt)
Audi 100 sedan 92 mod 2,8 V6 aah (solgt)
BMW 730 DA sport. 04 mod (E65) (solgt)
Audi 100 Sedan 91 mod 2.8 aah (solgt)
ford kuga 2.0 tdci. 2011 mod       (Solgt)

Audi S6 2.2Turbo RS2 

Nissan Leaf (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det vil koste mellom 30000-45000 og få byttet kammer løftere og vippearmer.

for meg så virker det som kvaliteten på kammene varierer veldig. min bil er nå kjørt 300000 å går ennå med orginale kammer å det er ikke synlig slitasje på disse ingen ulyder heller.

Motoren er heilt rå spør du meg veldig fornøyd med kjøpet.

forbruket er langt under hva eg forventet meg tipper 0,8 liter på mila på blandet kjøring 1,0 l på bykjøring og kansje ned i 0,7på langkjøring.

- 98 Audi a6 2,5tdi

- 82 Vw Golf 1 Weber

x 96 Vw vento

x 99 TT

x 00 Seat Leon x 02 Seat Leon x 92 Golf cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det vil koste mellom 30000-45000 og få byttet kammer løftere og vippearmer.

for meg så virker det som kvaliteten på kammene varierer veldig. min bil er nå kjørt 300000 å går ennå med orginale kammer å det er ikke synlig slitasje på disse ingen ulyder heller.

Motoren er heilt rå spør du meg veldig fornøyd med kjøpet.

forbruket er langt under hva eg forventet meg tipper 0,8 liter på mila på blandet kjøring 1,0 l på bykjøring og kansje ned i 0,7på langkjøring.

høres no ikke så verst ut:) har også hørt litt forskjellig om de motorene! men falt litt for lyden i maskinen :P men takk for svar:D hjelper på dette her:D

mazda 626, 1,6 84 modell (solgt)
Audi 100 sedan 92 mod 2,8 V6 aah (solgt)
BMW 730 DA sport. 04 mod (E65) (solgt)
Audi 100 Sedan 91 mod 2.8 aah (solgt)
ford kuga 2.0 tdci. 2011 mod       (Solgt)

Audi S6 2.2Turbo RS2 

Nissan Leaf (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider