Gå til innhold

min Golf 3 1.8cl 92Mod...

Ranger emnet

j_loftaas

Anbefalte innlegg

hallo, har da handla meg "ny" golf for ikke så veldi lenge sia og tengte eg sku legge ut noe bilder og slekt og se ka folk synst om den :) ...

dette er da en 1.8i 92 mod, 5 dørs..

det så er jort med den er:

-angel eyes

-styling fanger fremme(vet ikke ka merkke)

-panser forlenger\hissig panser

-Gule KONI

-15" sommer hjul(de som hører t 90mod`n eg har)

planene for denn e bilen er egentli bare og få den igjennom godkjnninga så eg kann bruke den nor lappen kommer, og skall så klart ha nye felga 17" kommer til og bli handla inn t sommeren valget av felger kommer trolig til og falle på OZ Chrono...

DSC00239.jpg

DSC00238.jpg

DSC00237.jpg

DSC00236.jpg

komentarer hadde vert fint :)

-Audi A6 2.5tdi familie vogn

-Merc w201 300TDT

XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil)

XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil)

Xyamaha Fzr 600 gammel mod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... tja mange plana, menn da va pengane då ;) sia eg har en golf 2 som ska ha 16v og turbo snart så... menn litt vert jo jort med 3`r golfen alike vell....

av poppanlegg så er det en Kicker L7 15" og en forsterker så eg låna av en kamerat... huska ikke korstor den er menn eg vet den er forliten ;)

av intreør tar eg det så det kommer, vist eg kommer over noe bra gti eller noe så er de muligt at det vill bli kjøpt inn med tiden :)

angende bilder så er det de siste eg tok av bilen eg har lakt ut her... har noe bilder av den uten koni og 15".. da med org? dempere\fjører og 14" vinter hjul :) kann legge de ut vist det er ønskligt....

ellers så er det bare og spørre vist noen lurer så skall eg prøve og svare :P

jim

-Merc w201 300TDT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEHE.. skulle det vere en frekk het d da eller? :P ;)

er nokk ikke noe kvinfolk så har kjørt denne da den ikke har vert lengre enn til den lokale bensin stasjonen på 2 månder ;)

og da kjørt av MEG ;)

-Merc w201 300TDT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er da noe bilder eg tok for 2sek sia, ikke så bra sia det va så mørkt ute menn menn... de er da ivertfall bilder:P

IMG_0018.jpg

IMG_0017.jpg

IMG_0016.jpg

IMG_0015.jpg

tja her er 1 bilde av bagasje rommet ATM. skall da selfølgeli ikke se sånn ut, menn er en nød løsning bare for og få koblet det opp ;) :p

DSC00224.jpg

ka dokker synst? skall se om eg får tatt noen bilder av den i dags lys med det kamera eg lånte :D

jim

-Merc w201 300TDT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekstremt rå bil;) keep up the good work=)

synes det er genialt at du legger ut bildene av bilen din her, får mange gode ideer hva jeg selv kan gjøre på min Golf:D

- 2009 Mazda 6

X 1999 Skoda Octavia (solgt)

X 1996 Ford Mondeo GLX (solgt)

x 1993 VW Golf CL (spiker)

x 1981 Opel Ascona C (spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. takker for det :)

har funnet ut att blink lysene fra 90 fangeren til 2`golf passer i fremm fangeren min :D så no har eg "tettet" hullene med noen kvite blinklys fra 2`r golfen min :p (bilde kommer)

ellers så vert vell detta litt langtids prosjekt detta og sia eg må bruka lønna mi på lappen no ;)

lika komentarer ;)

jim

-Merc w201 300TDT

Lenke til kommentar
Del på andre sider