Gå til innhold

senking av audi 100 c4

Ranger emnet

smeden

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg synes 40 mm senk er for lite på disse bilene, som nevnt i den andre tråden om senking så kjøpte jeg 55/35 eller hva det var for 1000 lappen med tuv,

på esken sto det b&g men var lesjøfors fjærer inni esken.

Har hatt de på ca ett år og har ikke merket noe forskjell på de, ikke noe bånning av dempere som det har lett for og bli med standard dempere,mulig det er andre dempere på varebil da.

funker knall for en billig penge:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Når vi snakker om senking her, noen som har no erfaring med WeiTech fjærer? Tenkte å senke min '94 100 2,3 Quattro C4, akkurat som smeden her(bare at min er quattro, og er vel da hakket høyere?), så hva tror dere om disse WeiTech-fjærene? Synes det er så vanskelig å velge, med tanke på hvor stor forskjell det kan være mellom senkinga på merkene. Noen synspunkter? :)

'91 Audi 100 2,8E Quattro Sedan (C4)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi snakker om senking her, noen som har no erfaring med WeiTech fjærer? Tenkte å senke min '94 100 2,3 Quattro C4, akkurat som smeden her(bare at min er quattro, og er vel da hakket høyere?), så hva tror dere om disse WeiTech-fjærene? Synes det er så vanskelig å velge, med tanke på hvor stor forskjell det kan være mellom senkinga på merkene. Noen synspunkter? :)

Min bil med Weitech fjærer og gassdempere.

CIMG0880.JPG

Litt høy bak på dette bildet, men weitech settet er justerbart bak. er nede i noenlunde lik høyde som framme nå:)

CIMG0854.JPG

95" Audi A6 2.5 TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...