EliteCorrado Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 lurer litt på dette med å lakkere en GMC dør. Må ha tynn maskeringsteip. Vi har spurt altfor mange om de har noe Thin-Liner teip, men altfor få positive svar. Dette er en slik tynn teip med en bredde på ca 3mm Noen her inne som vet? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Enhver modellbil/hobby-sjappe :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Er jo bare å stikke innom en lakkleverandør, som f.eks Bilextra og spørre etter 3mm 3M Fineline tape det Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 hmmm...har ikke hørt med bilextra. Er ikke noen her inne som kanskje har? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Joda jeg har mye slik tape på lager, men jeg vil nok tro at Bilextra eller en annen lakkleverandør er litt nærmere deg enn det jeg er Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 hmm...finnes ikke en eneste bilextra butikk i trøndelag. HVOR mye skal du ha for en slik rull? det begynner å haste ... Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Hmm da må jeg sjekke hos Bilextra hva utsalgsprisen deres er på slik tape, men muligt at det ikke finnes Bilextra i Trondhjem, men der finnes jo andre lakkleverandører der i området, slik som f.eks Tiller AS, ellers er det jo bare å se i gule sider i telefonkatalogen, så finner du nok noen som kan selge til deg mye billigere enn hva det vil koste om jeg skal sende en rull til deg Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Har også fine-line på jobben, men som BossCat sier, så finnes det vel noen som driver med lakkering i, eller i nærheten av Rørvik? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 pøh, finnes ikke noen plass her i hele namdalen. Har leta hele distriktet. Kan du sende meg en rull Autotune? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Skal se hva jeg finner frem i morgen. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg