Gå til innhold

2970hk !

Ranger emnet

Ascona

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by Asim

Jeg tror han snakker om sitt eget ego!

Da stemmer ihvertfall tallene.

morsomt å høre noe sånt fra deg.

du som ikke klarer å føre en samtale på et normalt fattet nivå engang, har aldri sett deg prate uten å kjefte og smelle mens maten spruter ut av kjeften på deg jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Orph

Det hadde blitt en stoooooooooooooor vanntank ! :D

Hmmmmm.... Duck ? Det er jo riktignok et amfibiekjøretøy da men... Og tror neppe de veier så mye :)

Er det til transport av andre fartøyer, eller materialer av et slag ? I så fall ,- hva ?

Det er til transport, ikke av andre fartøyer.

Det er landgående, trives dårlig i vann, noe som også skyldes kilden det får kraft til å forflytte seg av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så en sånn sak på tv her om dagen... Skulle flytte en del av et hus eller noe sånt.. blei vist også brukt til å transportere deler av bruer, oljeplattformer, tunellseksjoner osv..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel være et fly ?

Eller en sånn maskin som man freser asfalt med, sånn diger en.

Anyaways.. så har jeg sett en sånn en som skulle over mjøsbrua. Hele brua ble sperret av og de måtte kjøre på midten av brua for ikke å ødelegge noe. DU kunne se at brua ga litt etter da den kjørte over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Ingen kommafeil her nei..

Tutusennihundreogsytti er tallet..

Altså like i underkant av tre tusen.

Trodde ikke Tutusennihundreogsytti var like under tre tusen.

Når jeg tenker meg om tror jeg ikke jeg har hørt om Tutusen heller. Sikkert et tall som blir brukt i Donald&Co, slik som Fantasillion :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by spewster

t-banen :P

bingo.

Forøvrig er det fullt mulig å sette opp konfigurasjoner på over det dobbelte både når det gjelder vekt og ytelse i hk, men det blir ikke gjort.

Antall hk bestemmes av antall vogner, hver vogn har 4 motorer, tilsammen ca 495hk yter de 4 motorene.

Vogna veier et sted mellom 28 og 32 tonn, avhengig av hvilken serie vogna er av.

Den har plass til ca 200 passasjerer fordelt på de ca 17 meterne den er lang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMFG :eek: asshole

Der lurte du hvertfall oss godt ja ;) Var hvertfall på rett spor da jeg sa det gikk på skinner da

:op

Men har bare en liten kommentar til Asim : Slike kommentarer bør du som moderator holde deg for god til !

Prøver du å lære han der folkeskikk? Haha, det er jo lov å prøve, men sannsynligheten for at det hjelper er mindre enn null.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig, men likevel bør han jo få tilbakemelding. For moderatorer er jo de som skal gå foran som et eksempel ved å håndholde og følge reglene de selv slår ned på når de blir brutt ! Derfor synes jeg det er direkte homo at han begynner å disse i denne threaden uten provokasjon (jeg har ingen kjennskap til eventuelle diskusjoner som ligger i fortiden) !

Der ! Dagens lekse ;)

Nå tror jeg nok de fleste på forumet er enig med det Asim skrev, så hvis du hadde fulgt med i tidligere diskusjoner, hadde du nok ikke reagert.

03 Focus RS

x Corsa GSI

x Ducati 748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår