Asim Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Jeg tror han snakker om sitt eget ego! Da stemmer ihvertfall tallene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet November 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Originally posted by Asim Jeg tror han snakker om sitt eget ego! Da stemmer ihvertfall tallene. morsomt å høre noe sånt fra deg. du som ikke klarer å føre en samtale på et normalt fattet nivå engang, har aldri sett deg prate uten å kjefte og smelle mens maten spruter ut av kjeften på deg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet November 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Originally posted by Orph Det hadde blitt en stoooooooooooooor vanntank ! :D Hmmmmm.... Duck ? Det er jo riktignok et amfibiekjøretøy da men... Og tror neppe de veier så mye :) Er det til transport av andre fartøyer, eller materialer av et slag ? I så fall ,- hva ? Det er til transport, ikke av andre fartøyer. Det er landgående, trives dårlig i vann, noe som også skyldes kilden det får kraft til å forflytte seg av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 mest sansynlig en for for mobil kran ... [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Trikk. -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 så en sånn sak på tv her om dagen... Skulle flytte en del av et hus eller noe sånt.. blei vist også brukt til å transportere deler av bruer, oljeplattformer, tunellseksjoner osv.. O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Må vel være et fly ? Eller en sånn maskin som man freser asfalt med, sånn diger en. Anyaways.. så har jeg sett en sånn en som skulle over mjøsbrua. Hele brua ble sperret av og de måtte kjøre på midten av brua for ikke å ødelegge noe. DU kunne se at brua ga litt etter da den kjørte over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Originally posted by Ascona Ingen kommafeil her nei.. Tutusennihundreogsytti er tallet.. Altså like i underkant av tre tusen. Trodde ikke Tutusennihundreogsytti var like under tre tusen. Når jeg tenker meg om tror jeg ikke jeg har hørt om Tutusen heller. Sikkert et tall som blir brukt i Donald&Co, slik som Fantasillion :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Originally posted by antheus Trodde ikke Tutusennihundreogsytti var like under tre tusen. Når jeg tenker meg om tror jeg ikke jeg har hørt om Tutusen heller. Sikkert et tall som blir brukt i Donald&Co, slik som Fantasillion :D Kanskje det var den nye roadsteren Duckari SuperGT3000 fra McDuck bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 t-banen :P 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 velkommen til Trivial Pruisut Bilforumet.net Style ! birthday -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet November 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Originally posted by spewster t-banen :P bingo. Forøvrig er det fullt mulig å sette opp konfigurasjoner på over det dobbelte både når det gjelder vekt og ytelse i hk, men det blir ikke gjort. Antall hk bestemmes av antall vogner, hver vogn har 4 motorer, tilsammen ca 495hk yter de 4 motorene. Vogna veier et sted mellom 28 og 32 tonn, avhengig av hvilken serie vogna er av. Den har plass til ca 200 passasjerer fordelt på de ca 17 meterne den er lang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet November 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Originally posted by Orph OMFG :eek: asshole Der lurte du hvertfall oss godt ja ;) Var hvertfall på rett spor da jeg sa det gikk på skinner da :op Men har bare en liten kommentar til Asim : Slike kommentarer bør du som moderator holde deg for god til ! Prøver du å lære han der folkeskikk? Haha, det er jo lov å prøve, men sannsynligheten for at det hjelper er mindre enn null. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alieu Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Originally posted by Orph Godt mulig, men likevel bør han jo få tilbakemelding. For moderatorer er jo de som skal gå foran som et eksempel ved å håndholde og følge reglene de selv slår ned på når de blir brutt ! Derfor synes jeg det er direkte homo at han begynner å disse i denne threaden uten provokasjon (jeg har ingen kjennskap til eventuelle diskusjoner som ligger i fortiden) ! Der ! Dagens lekse ;) Nå tror jeg nok de fleste på forumet er enig med det Asim skrev, så hvis du hadde fulgt med i tidligere diskusjoner, hadde du nok ikke reagert. 03 Focus RS x Corsa GSI x Ducati 748 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Hvis vi skal prøve og luke ut alle de barnslige og usaklige innleggene som dette forumet plages av så hadde det vært fint om moderatorene stod fram som ett godt eksempel ,og akkurat det der var vel ikke ett helt heldig svar fra asim sin side.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg