Teigen Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 kjærringa har bursdag om 2 uker fra i dag og det eneste a ønsker seg er en m e g e t spesiell parfyme som jeg tror blir laget i polen \ paris Objective: den heter, La Rive (merke) Very Rose (typen) Mission: den første som poster link her til en nettside jeg kan kjøpe den på kan sende meg kontonummeret sitt på PM (ell for de som er redde for og bli hacka :P så kan jeg sende dusøren i posten) dusør er 50kr førstemann til mølla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsxrace Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 den parfymen men siden er på polsk :( men håper det hjelper btw den e freebie:tannløs: Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 VERY ROSE deo 150ml Perfumeria i Drogeria Znane-Perfumy Duzy wybor odpowiednikow perfum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 bra gutta, men jeg skal ikke ha deo \ rollon, skal ha spray \ eau de parfum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 og gjerne en norsk \ engelsk side. oppgi kortnummer til polske internettsider er litt.. skeptisk hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 E-sklep GoldMax: Woda Perfumowana La Rive Very Rose For Women 75ml Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 jess det er akkurat den jeg er ute etter, men, det var litt vanskelig og registrere seg på de polske sidene... så en engelsk \ norsk side, ville vert veldig fint :) lett tjente 50 kr mens man sitter i timen og ikke har noe og finne på ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 sikkert en fordel å kunne polsk... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 noen måte og oversette det på da? hm, finnes det ikke en sånn oversetter på altavista ell noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 er ikke polsk på den.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 nå er jeg like langt, hvor mye koster det og leie en polsk oversetter :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 se etter en annonse i avisen: jai flink jobb do ringa xxxxxxxx da har du en;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 tviler på at dette er rette tia :P og det er bare 2 uker til, h e l p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 tviler på at dette er rette tia :P og det er bare 2 uker til, h e l p Alle plasser i Norge har vel fortida en byggeplass? Og alle byggeplasser har minst en polakk, enkel matte å få oversatt evt. få skaffet en parfyme, så kan du gi 50lappen til polakken så han får kjøpt seg litt vodka;) Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 nå er jeg like langt, hvor mye koster det og leie en polsk oversetter :P jeg kan polsk.. send en pm, så skal jeg prøve å hjelpe deg. en liten belønning skader ikke:P hehe Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg