Teigen Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 jeg kan polsk.. send en pm, så skal jeg prøve å hjelpe deg. en liten belønning skader ikke:P hehe hehe okei, nå er vi igang her :P oversett dette : Dane osobowe * wymagane dane Imię: * Nazwisko: * Adres e-mail: * Adres Ulica i nr domu: * Kod pocztowy: * Miasto: * Dane kontaktowe Nr telefonu: * Nr faksu: Opcje Biuletyn: Hasło Hasło: * Potwierdzenie hasła: * så skal jeg tenke på den belønninga om du klarer det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 hehe okei, nå er vi igang her :P oversett dette : Dane osobowe * wymagane dane Imię: * Nazwisko: * Adres e-mail: * E-POST Adres Ulica i nr domu: * Kod pocztowy: * Miasto: * Dane kontaktowe Nr telefonu: * TELEFON NUMMER Nr faksu: FAKS NUMMER Opcje Biuletyn: Hasło Hasło: * Potwierdzenie hasła: * så skal jeg tenke på den belønninga om du klarer det ;) Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Mye av det burde du skjønne selv. Kan gi deg en liten oversettelse siden polsk ligner litt på bosnisk. Dane osobowe * wymagane dane = aner ikke, kanskje alder? Imię: * = navn Nazwisko: * = mest sannsynlig tlf nummer Adres e-mail: * E-POST = epost, altså email adressen Adres = bo adressen, mest sannsynlig noe ekstra greier i polen Ulica i nr domu: gate adrsse og nummer på huset Kod pocztowy: Post nummer tror jeg. Miasto: Post sted, egentlig så stor det bare sted, men er nok post sted de mener. Dane kontaktowe Nr telefonu: * TELEFON NUMMER = telefon nummer Nr faksu: FAKS NUMMER = faks nummer Opcje Biuletyn: rimelig sikker på at dette er fylke Hasło Hasło: * = 99% sikker på at det er passord Potwierdzenie hasła: * = igjen passord for å bekrefte. (Potwierdzenie betyr å bekrefte.) edit: fant ut hva noe var, men jeg sjekka om jeg skrev alt riktig. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 La Rive perfume for women – Fragrance House trur jeg hadde sendt de en mail, jeg :) Edit: Eller spurt disse om du kan sende betalings-info osv på mail, på engelsk: E-sklep GoldMax: Woda Perfumowana La Rive Very Rose For Women 75ml Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Mye av det burde du skjønne selv. Kan gi deg en liten oversettelse siden polsk ligner litt på bosnisk. Dane osobowe * wymagane dane = aner ikke, kanskje alder? Imię: * = navn Nazwisko: * = mest sannsynlig tlf nummer Adres e-mail: * E-POST = epost, altså email adressen Adres = bo adressen, mest sannsynlig noe ekstra greier i polen Ulica i nr domu: gate adrsse og nummer på huset Kod pocztowy: Post nummer tror jeg. Miasto: Post sted, egentlig så stor det bare sted, men er nok post sted de mener. Dane kontaktowe Nr telefonu: * TELEFON NUMMER = telefon nummer Nr faksu: FAKS NUMMER = faks nummer Opcje Biuletyn: rimelig sikker på at dette er fylke Hasło Hasło: * = 99% sikker på at det er passord Potwierdzenie hasła: * = igjen passord for å bekrefte. (Potwierdzenie betyr å bekrefte.) edit: fant ut hva noe var, men jeg sjekka om jeg skrev alt riktig. ;) HAHAHA... langt ifra desverre:jackinbox: har sendt han svar nå.. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 ja nå var det mye div her ^^ men biring takkla oversettelsen og den var ikke helt skjønn det selv foruten telefonnummer, nå gjenstår det bare og se om de sender og da går credsa til haien \ biring ( om jeg får varen i posten, om ikke står fortsatt konkuransen ved lag hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Skaff e-mail adresse.. så sender du forespørsel på engelsk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 når kjerringa di får gaven så gir du a link til den tråden her, så får a sett hvor mye du har sliti for å få tak i den jæævla parfymen :) Da blir det nok ratata til kvelds :D Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 da blir det ikke bare tomatsaus nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg