klovnster Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 du kan hvertfall drite i å bygge et db oppsett hvis det kun skal funke til råning ;) hehe.. men ta kontakt, så kan jeg ordne deg en fet deal på høytalere :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Du får helt sikkert noe til 50 000,-. Bare husk at du må legge av mye til batterier, dynamo, kabling og andre småting som koster penger. Skulle slett ikke forundre meg om det ryker minst 10-15.000 bare der. EDIT: skal du bruke det til "vanlig musikk" er vel Resonant Engineerings XXX-serie koselige saker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 du kan hvertfall drite i å bygge et db oppsett hvis det kun skal funke til råning ;) hehe.. men ta kontakt, så kan jeg ordne deg en fet deal på høytalere :) Supert! Da hører du nok fra meg :) Er det sånn at du fører bilstereo? Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Du får helt sikkert noe til 50 000,-. Bare husk at du må legge av mye til batterier, dynamo, kabling og andre småting som koster penger. Skulle slett ikke forundre meg om det ryker minst 10-15.000 bare der. EDIT: skal du bruke det til "vanlig musikk" er vel Resonant Engineerings XXX-serie koselige saker... Ja skjønner. Det ble litt ekstra det ja..Men du har helt rett i det du sier, 10-15k kan det fort bli med alt det ekstra som trengs.. Resonant Engineerings ja..Det må vi søke opp! Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 jeg bruker resonant engineering.. egentlig selger jeg ikke bilstereo, men selger litt for div firmaer :) bare ta kontakt, så ordner jeg en løsning :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 jeg bruker resonant engineering.. egentlig selger jeg ikke bilstereo, men selger litt for div firmaer :) bare ta kontakt, så ordner jeg en løsning :) Okei okei :) Da gir jeg beskjed når tiden er inne for bygging jeg! Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 gjør det :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 DD z-serien koster noe sånt som 49.000 pr element og vil funke DÅRLIG til musikk.. Når har du hørt på Z subbene til DD Eirik? :) Etter det jeg har forstått så er det absolutt ingenting i veien med lydkvaliteten på disse. Men klart, blir jo aldri verdt 49k. Den nye 9500 serien til DD ville jeg tatt en titt på. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Er det bare meg som reagerer på at en fyr som kaller seg "bipolar" brått skal svi av 50 lapper på råneanlegg?:blah: Sorry trådstarter, jeg bare måtte!:peace: Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Kanskje han har litt penger til overs etter å ha solgt sine gamle Mirage M7-si og er lei alll den pene lyden? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 ville nok også tatt en titt på DD 9515, tåler mye og skal fungere veldig bra til musikk. har en selv men den har noen år på bak seg, ikke at jeg ikke er fornøyd med den:D desuten koster de ikke så mye, er vel 12K per stk. og en Z1 forsterker til hver så er vi der;) Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 om du ville ha jackhammer så har bilradiospes i dag inne denne.. 100.000 for subben, så kan du vel regne like mye på forsterker og enda 100 til kabling,batterier osv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Er det bare meg som reagerer på at en fyr som kaller seg "bipolar" brått skal svi av 50 lapper på råneanlegg?:blah: Sorry trådstarter, jeg bare måtte!:peace: Mvh Dag Johansen Hahaha :D Har solgt unna McIntosh og ML Summit nå...Nå er det full gass på bil..;D Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Kanskje han har litt penger til overs etter å ha solgt sine gamle Mirage M7-si og er lei alll den pene lyden? :D Hadde ikke Mirage tenk ;) hehe:D Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 ville nok også tatt en titt på DD 9515, tåler mye og skal fungere veldig bra til musikk. har en selv men den har noen år på bak seg, ikke at jeg ikke er fornøyd med den:D desuten koster de ikke så mye, er vel 12K per stk. og en Z1 forsterker til hver så er vi der;) Jupp. Det hadde vært veldig greit! Men må nok legge meg litt under det igjen også tenker jeg..Pengene streker ikke så langt i år:D hehe Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg