Gå til innhold

Audi TT "Airborn"

Ranger emnet

zzyber

Anbefalte innlegg

jeg har bygd både golfen og TTn...

vet det. prøvd å ringe deg i forbindelse med begge bilene.

har vel også såvidt pratet med deg en gang.

Begge har desverre hatt dårlige eiere mellom deg å nå så jeg har gjort en del med begge, men pengene har stoppet opp ..

TTen blir vist bare grisekjørt i kr.sund. å han ringte her om dagen å måtte ha lakk kode så ikke vet jeg

Sølv golfen ble ganske bra bortsett fra opplakkering av noen skjærmer som bare var skjært i filler av en eller annen, samt styling som hadde fått medfart..

men like etter jeg solgte ble den hevet flere cm, kjørt i stykker front, å ødelagt en framskjerm..

Leser ofte gjennom tråden din "mine bilder BILDER" på vacn forumet.. synd den ikke blir oppdatert mer..

Mvh

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vet det. prøvd å ringe deg i forbindelse med begge bilene.

har vel også såvidt pratet med deg en gang.

Begge har desverre hatt dårlige eiere mellom deg å nå så jeg har gjort en del med begge, men pengene har stoppet opp ..

TTen blir vist bare grisekjørt i kr.sund. å han ringte her om dagen å måtte ha lakk kode så ikke vet jeg

Sølv golfen ble ganske bra bortsett fra opplakkering av noen skjærmer som bare var skjært i filler av en eller annen, samt styling som hadde fått medfart..

men like etter jeg solgte ble den hevet flere cm, kjørt i stykker front, å ødelagt en framskjerm..

Leser ofte gjennom tråden din "mine bilder BILDER" på vacn forumet.. synd den ikke blir oppdatert mer..

Mvh

sølvgolfen ble det jo rasa motor på, så var det mye styr med den..., blei jo hart frontskada rett etter jeg solgte den også...

Vacn suger. gadd ikke det forumet der, når jeg måtte betale for å være medlem...rett å slett for dumt...

Er bare ekle griser som tar medlemspenger rett i lomma i det styret der...;) min mening..hehe

SILVIA S15 Drift/lek

02 MITZU EVO 6 TME

(x)02 BMW M3 SMG II

(x)04 Dodge SRT-10

(x)04 Ford Lightning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sølvgolfen ble det jo rasa motor på, så var det mye styr med den..., blei jo hart frontskada rett etter jeg solgte den også...

Vacn suger. gadd ikke det forumet der, når jeg måtte betale for å være medlem...rett å slett for dumt...

Er bare ekle griser som tar medlemspenger rett i lomma i det styret der...;) min mening..hehe

hehe:p var noe med det, da regner jeg med du ikke blir å se i helga?

Btw, har du den fine evoen enda? den du kjøpte av jan henning?

frontskada å? så det var en "knekk" i frontbjælken.. å vet om motoraset.. skulle ønske jeg hadde kjøpt begge bilene av deg da begge så best ut da..

vet du ikke lakkerte TTen. men den var finere i svart.. me org interiør

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:p var noe med det, da regner jeg med du ikke blir å se i helga?

Btw, har du den fine evoen enda? den du kjøpte av jan henning?

frontskada å? så det var en "knekk" i frontbjælken.. å vet om motoraset.. skulle ønske jeg hadde kjøpt begge bilene av deg da begge så best ut da..

vet du ikke lakkerte TTen. men den var finere i svart.. me org interiør

holder meg unne framhjulsdrift kjøring ja..;) hehe

bli bulka ja....,solgt evoen jeg kjøpte av Jan Henning, men kjøpte den tilbake..;)

Golfen var utrolig fin den..;)

hadde felga fra ttn på den, det så dritbra ut, og da var felga 100%strøkne...;)

var akkurat ferdig med bilen, og dro på treff på våler, vant der oppe, så ble det budkrig mellom espen og en annen kar der, solgte den for 260 tror jeg..hehehe

SILVIA S15 Drift/lek

02 MITZU EVO 6 TME

(x)02 BMW M3 SMG II

(x)04 Dodge SRT-10

(x)04 Ford Lightning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holder meg unne framhjulsdrift kjøring ja..;) hehe

bli bulka ja....,solgt evoen jeg kjøpte av Jan Henning, men kjøpte den tilbake..;)

Golfen var utrolig fin den..;)

hadde felga fra ttn på den, det så dritbra ut, og da var felga 100%strøkne...;)

var akkurat ferdig med bilen, og dro på treff på våler, vant der oppe, så ble det budkrig mellom espen og en annen kar der, solgte den for 260 tror jeg..hehehe

aah! den er jo grisefet:)

Ja golfen var fin.. å var ikke så værst når han jeg kjøpte den av hadde den eller.. MEN han solgte den en gang før. men han fyren leverte den etter å ha stikket av fra BT i kr. sund å ble tatt

så da var styling stygg, klart å ødelgge felgkater, osv osv..

pluss att motoren ikke ladet fult.

Måtte også til med nytt understell for å få den godkjent da jeg aldri fikk tak i de hjelpefjørene til HR settet..

De hadde også tatt ut alt av stereo i bilen. navien tok jeg ut men satte i før jeg solgte. cden funka ikke som du vet så: p

Såpass å ja? langt hadde bilen gått da?

gikk vel godt den gangen? så bilen har hatt felgene fra TTen ja.. hmm, trodde det var en ps mod jeg

ikke lyst å sende noen bilder til meg vel?

gjerne av TTen å. synd den var så vond å sitte i å att det var gjort så dårlig arbeid av de som har lakkert den innvendig ..

Lufta hadde også fått mye juling av han klysa som kjøpte den av espen.

også den gamle fronten ja! hehe, måtte neste få med det:p

Sluttet helt med "show" biler du eller? så etter bilen din på gatebil faktisk.. stilte ut golfen der hele helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah! den er jo grisefet:)

Ja golfen var fin.. å var ikke så værst når han jeg kjøpte den av hadde den eller.. MEN han solgte den en gang før. men han fyren leverte den etter å ha stikket av fra BT i kr. sund å ble tatt

så da var styling stygg, klart å ødelgge felgkater, osv osv..

pluss att motoren ikke ladet fult.

Måtte også til med nytt understell for å få den godkjent da jeg aldri fikk tak i de hjelpefjørene til HR settet..

De hadde også tatt ut alt av stereo i bilen. navien tok jeg ut men satte i før jeg solgte. cden funka ikke som du vet så: p

Såpass å ja? langt hadde bilen gått da?

gikk vel godt den gangen? så bilen har hatt felgene fra TTen ja.. hmm, trodde det var en ps mod jeg

ikke lyst å sende noen bilder til meg vel?

gjerne av TTen å. synd den var så vond å sitte i å att det var gjort så dårlig arbeid av de som har lakkert den innvendig ..

Lufta hadde også fått mye juling av han klysa som kjøpte den av espen.

også den gamle fronten ja! hehe, måtte neste få med det:p

Sluttet helt med "show" biler du eller? så etter bilen din på gatebil faktisk.. stilte ut golfen der hele helga.

Holder på med drifting, så da er det ikke mye show i depo lenger..;)

var i PS med tt felgene nei..., men ttn var fin den, var jo i Tyskland å monterte det, får å få det godkjent i vognkortet...

send en epost til casper_lian@hotmail.com så kan jeg få sendt deg noen bilder...:)

SILVIA S15 Drift/lek

02 MITZU EVO 6 TME

(x)02 BMW M3 SMG II

(x)04 Dodge SRT-10

(x)04 Ford Lightning

Lenke til kommentar
Del på andre sider