AudiC Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Hei. Jeg skulle til å sjekke mine instrumenter som ligger nede ved girspaken i min Audi 80 Coupe. Men jeg fikk ikke instrumentene ut. jeg var redd for å knekke eller ødelegge noe. Noen som har en vis peiling på hvordan man demonterer, slik at man kan få ut instrumentene? På forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weezel Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Må vel ut med hele konsollstellet fra håndbrekk og frem. To mutre, og dra det bakerste av håndbrekket, så får du løs det som sitter rundt brekket. Deretter er det bare å skli dekselet som er rundt girspaken bakover (forutsatt at du har tatt av rammen med girspakposen) - vær forsiktig så ikke du knekker tappene som "hviler" øverst mot midtkonsollen, disse er litt utsatt. Siter - 92 Audi S4 2.2T quattro x 92 Audi 80 2.3 quattro x 96 Volvo 460 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg