MichaelV Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Trenger litt hjelp til valg av farge på en 66 Chevrolet El Camino. Eneste jeg er sikker på er at det skal være en ganske lys og lite skrikende farge, helst ikke metalic, beig, grønn, blå ?? Sleng opp no bilder, gjerne med fargekoden viss du har Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 ingen...:flushit: Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 http://www.dragtimes.com/images/5812-1971-Chevrolet-El%20Camino.jpg http://www.anthemmotors.com/3787/Without_fl/Html/images/64%20El%20Camino%20front%20right.jpg http://www.noneckschevelle.com/images/carpics/TroyCurtsingers1966elCamino.jpg Personlig synest jeg dette er en bil som er stilig sort med SS-striper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 sølv sa ikke sa dumt ut =) og joda med kanskje litt mørkere SS striper hadde gjort seg enda bedre :) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Tusen takk for fine forslag !! Den siste der er jo rigtig model og, men rød blir den aldri hehe.. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 hmmm.....sølv er et meeeget godt forslag, men striper blir det ikke...hehe Lurer på en sølvfarge som heller litt mot beige, vanskelig å forklare....viss noen finner en sånn farge så mååå de legge den ut låver å legge ut bilder etter at den er lakkert :afro Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 kom igjen folkens pøøøøs på med bilder og fargekoder :cheers: Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Er det ca sånn farge som bilen min har, du er interessert i? Fann ikkje ut korleis eg leger ut bilde her. Viss du er interessert kan eg legge ut bilde, (med litt hjelp) eller eg kan sende det på mail Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Bilde hadde vært helt knall, kan sende bildet til michael_vik(a)hotmail.com eller legge meg til på msn ellerno :) Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Hadde nok gått for en ren svart farge. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 mmmm......svart er meeeget nais, har vært inne på tanken, men det blir litt for vanlig... men wtf skjer med den firkanten og bokstavene på feil sted på bakluka der......det var ikke nais.. noen som vet om noen fine beige farger ?? Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 kom igjen, hiiiv ut bilder.... :jackinbox: Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 masse bilder av beige biler fra '60-'70 her: Search Results: Cars on mobile.de bare å lete seg fram til fargen du liker. edit: har du lyst å forandre hvilken farge som skal være i søket så bare pek på beige som er rett over første annonsen så kan du bytte til svart/rød/blå hva du enn måtte ønske. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 omtrent slik farge du tenker på? kan se litt gull-aktig ut på bilde,men er ikke det i virkeligheten Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Er inne på noe der, men litt mere beige.... Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg