phax. Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Hva tror dere om disse lyktene, bilen er sølvgrå. Tommel opp eller tommel ned? Golf 4 clear-lens smoked taillights US $ 124.95 / set Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Det syns jeg absolutt er :thumb Har sett bilder av sølvgrå bil med tilsvarende lykter tror jeg, og det er absolutt ikke feil! ;) Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Jeg syns det er fint, hvis det er gjort litt med bilen. En nesten orginal Golf med slike lykter vil se litt rar ut. Må være gjennomført. Er penere med standard rød/hvit hvis bilen ellers er rimelig orginal. Jeg vet ike hvordan bilen din er da.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokki Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 fine lykter disse men ville selv gådd for chrome led lykter hvis du har gjort noe småting med bilen :) Siter - 2003 VW Passat TDI 4-motion X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP) X 1999 Audi A4 1.6 X 1977 Opel Ascona B 1.9s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Alle har vel sin mening på hva som er pent. Har sett mange sølv fargede golfer, og etter min mening synes jeg denne sølv fargen kler svarte lykter best. Legger til et bilde hvor det er svarte detaljer på sølv bil. Har ikke bilde av bilen bakfra, men mener denne hadde svarte lykter bak å. Kontrasten/skillningen med svart og sølv er kult, og skaper et veldig cleant utsene på bilen. Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Har vurdert sort ja, men lurer på om det kan bli litt hardt med helt sorte lykter bak, ettersom man ikke får noen detaljer med reflektorer osv slik som frontlyktene. Bilen er ganske stock, kun rieger leppe forran, lakkerte lister, liten spoiler, litt senk og 17" felger. (avatar bildet) cromeled synes jeg blir for jalla, har mer lyst på noe som er mere cleant. lakke grill og frontlykter sort har jeg bestemt meg for at jeg skal gjøre. Bare venter på at været skal bli litt tørrere og varmere. Har ingen plass og skru innendørs så gidder ikke nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg