Raven Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Hei Kan noen hjelpe meg med følgende: Har en 1997 A6 1.9 TDI Sedan (C4 karoseri) Senkesett til denne, helst justerbart. Priser, forhandler? Er det et "must" å montere nye dempere hvis man velger å bare kjøpe ca 35mm senkefjærer. tenker på huller i veien osv.. Tenkte på å senke bilen rundt 35mm samt sette på 17". Hva vil dette ha å si for kjøreegenskapene på bilen? Vil den bli veldig stiv/hard å kjøre. Vil det subbe neddi?. Bor i Nord Norge, hvor veiene flere steder er noe humpete/sporete, samt en stygg jæ*** grusvei de siste 200 meterene til huset mitt (humpete og grusom) Vil dette by på problemer? Takker på forhånd for svar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 hehe, en kamerat av meg har 19" på A6'en sin, med justerbart helt opp til 120mm... han kjører vel ¨på ca 60mm til vanlig tror jeg, uten problemer.. men artig på utstilling hvor han slipper bilen helt ned... LOWRIDER! Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg