Gå til innhold

Audiopulse (gamle TC Sounds) til Norge (Eltek!).

Ranger emnet

BoomBoxx

Anbefalte innlegg

Ville bare informere de som ikke allerede har fått det med seg, Eltek (http://www.dynabel.no) har tydeligvis begynt å selge disse rå subwooferne. TC Sounds, som de het før, har vært kjent for lydkvalitet, kraft og holdbarhet i lang tid.

Endelig får vi kjøpt det i Norge og. Til blodpris, riktignok, men poenget her er bare at det er mulig.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra siden som Opeth linket til:

The search for a new factory lead MaGmA to a German emigrant, Thilo Stompler, who had formed an American company, TC Sound. MaGmA and TC Sound cooperated closely and created a new edition of the beloved Ground Zero woofers. Aluminum cones, tireless spiders and woven-in leads helped to create a level of stability which was – up until then – unheard for subwoofers. It is still unbeaten!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
Var innom eltek og hørte på audiopulse her om dagen, dette var riktignok den billigste serien. men det låt Drit bra og høyt)

Hvis du hører disse spille har du nesten lyst på slike selv.

Hehe.. ja, det er sant for den fella gikk jeg i her om dagen, skulle bare innom Eltek en liten tur og kom ut igjen med 2 audiopulse epic og en Dynabel BF7501, som jeg egentlig ikke hadde råd til. Men, men en må jo koste på seg litt i ungdomen. hehe...

Så nå må jeg bare få bygd ei sikkelig kasse og få kobla det opp :D Gleder meg vildt må bare få tia til å få gjort det.

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider