Gjest sicarlse Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 klarte ikke å formulere overskriften helt:) tingen er at jeg har ett sett med lesjøfors senkefjører liggende. jeg vil ikke bruke de, siden de er grovt kappa. kompisen min har en 940 stasjonsvogn, og lurte på om han kunne hive disse fjørene på sin bil. hadde vært litt kjekt å vite om det er store forskjellen på disse 2 bilene får å spare oss mye helvette. det er uansett ikke lovlig eller forsvarlig, det er jeg fullt klar over. men er ikke meg som skal bruke de:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsn Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 framfjørene er jo konet øverst på 940 men alt går jo..er en her oppe som kjører me 240 fjører på 940. alt er ikke helt hundre men d går! Siter - Nissan Skyline R33 registrert - Bmw 320d M Sport 06 mod (x) Nissan 200sx s14a 98 mod blålilla (x) volvo 945 turbo vinterbil (x) Nissan 200sx s14a 98 mod rød + en del andre volvos å div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 blir jo aldri helt hundre uansett så.. takk for svar:) du nevnte at 940 fjører var kona øverst, hva er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 tynnere i toppen tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsn Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 sicarlse skrev: blir jo aldri helt hundre uansett så.. takk for svar:) du nevnte at 940 fjører var kona øverst, hva er det? fjøra bygger innover mot midten Siter - Nissan Skyline R33 registrert - Bmw 320d M Sport 06 mod (x) Nissan 200sx s14a 98 mod blålilla (x) volvo 945 turbo vinterbil (x) Nissan 200sx s14a 98 mod rød + en del andre volvos å div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg