Gå til innhold

Kva tar knekken på LMM? Er hjernen defekt?

Ranger emnet

Atlen 245

Anbefalte innlegg

Eg skifta LMM i helga og bilen (B230F 92-mod) gjekk skikkelig igjen, men i går begynte den å kødde igjen.

Det var ein Biltema LMM, men den burde vare meir enn fire dagar.

Nokon som har forslag til kva som kan ta knekken på LMM?

Høg ladespenning? Feil på hjernen?

Har sendt mail til han her om original brukt LMM(han skriv han ikkje sender):

VOLVO deler og verkstedutstyr, stor julerydding i kjelleren | FINN torget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Eg fekk ny LMM med Biltema, men den varte ikkje lenge den heller...

Hadde feilkode 3-2-2 LH 2.4 "luftmassemålerens rensefunksjon (avbrenning) fungerer ikke" sjølv om bilen gjekk slik den skulle og LMM var heilt ny.

Så problemet mitt er da at rensefunksjonen er defekt noko som fører til at måletråden i LMM blir skitten og gjer feil signal.

Eg la opp ledning fra LMM til innsprøytninga for å sjekke om det var ledningsbrudd, men der var alt OK (0,3 ohm).

Er det da innstprøytningshjernen som er defekt? Eller er det biltema sine LMM som mangler rensefunksjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke olje typen som tar knekken på måler'n, men MEGNGDEN olje.. skal stå å trekke å godgjøre sesg ei stund etter man har sparsommelig olje filteret inn..

*du har ikke stokka omm på følerne/sensorene på innsugsida av motoren? tempsensorer og banke og tomgangsreg. og alt det der? veit at da klikker det fullstendig for'n.. men virker jo tilsynelatende greit til å kjøre fordeom..

dette skjedde med min bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det vere hjernen som er defekt og ikkje sender ut rensesignal elns? Etter som det er feil på rensefunksjonen, det ikkje er ledningsbrudd og to stk nye Biltema LMM har sluttet å funke etter kort tid?

Forslag mottas med takk, den skal EU-godkjennes i løpet av Mars og fryktar CO-en er litt høg når den ikkje går skikkelig...

Vurderar å gje blaffen i heile B230F motoren og putte inn en B230FT/FK med nye hjerner og heile pakka...

Send PM om du har en liggende og slenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Tenkte eg skulle skrive korleis det gjekk.

Eg har no fått i en original brukt LMM som eg har køyrt en del km med og alt fungerar no slik det skal, so eg vil fraråde folk å kjøpe LMM på Biltema. Eg har hatt to stk på ganske kort tid (fekk ny på reklamasjon)og begge gjekk dukken etter få km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider