fatlaces Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Klutsjen min har begynt å bli dårlig i det siste. Det er så vidt den tar når jeg trykker klutsjen helt i bunn, så jeg sliter med å skifte gir. Er det tegn på at selve klutsjen må byttes, eller kan man prøve med å bare bytte klutsj vaier ? Siter BMW Z4 2003 3.0i Huyndai Elantra GL 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Høres ut som clutchen er gåen ja. Muligens lageret. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatlaces Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 var på verksted i dag, og han sa det var en slags pumpe av noe slag, og "nå sparte du en del kroner". hurra! :) Siter BMW Z4 2003 3.0i Huyndai Elantra GL 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Så bra! Alltid hyggelig å spare penger!! Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Gammel tråd men, En kammerat har en Hundai som clutchen ikke funket på. han ringte verkstedet og dem sa at han skulle pumpe en del på bremsepedalen så skulle den funke igjen. han gjorde det og clutchen hadde aldri vært bedre. men dagen etter var det akuratt det samme, noen som vet hva det kan være? Lekasje noen steder? har blitt en slags kjøresperre på den bilen nå, må pumpe på bremsen vær gang vi skal kjøre!? Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg