Gå til innhold

Turbo i E-30 325i

Ranger emnet

[E-30]Frost

Anbefalte innlegg

Ja det var d jeg også syns. Var en kompiss av en kompiss som trengte penger å va nødt til å selge d. Han klarte å kræsje bilen han hadde d i, men så kjører han som et svin o da. Vet ikke hvor han skaffet d fra.

Men må få deg et du også. Men tror du må være heldig om du finner komplett brukt turbo system til E-30. Men finner du en brukt turbo så er du godt på vei. Da er d bare å finne en intercooler og få laget røra som du trenger.

Glemte forresten å nevne at 3" eksosanlegg ogturbo manifoil følte med også :cool:

Toyota MR2 Turbo 1991 (Solgt)

Audi A4 1,8T 1997 (Orginal) (Solgt)

BMW 320i 1988 (Orginal) (Solgt)

BMW 323i 1986 (Delebil) (Vraket)

BMW 325i 1986 (Turbo Prosjekt)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å godkjenne en E30..

Som har 320 bremser forran. 325 bakstilling.

Er orginalt 320 men, ombygd til 325 Turbo.

Hva må gjøres? Til hvor mange hk holder 320 bremsene?

Får jeg godkjent bilen med bremsepapirer på f.eks 220hk og 325 bremser til 325 Turbo da?

Mens, bilen egentlig har 300hk, så viser jeg bremsepapirer på 200 eller 220hk?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at det er mulig biltilsynet ikke godkjenner turbo bygg lenger. Derfor jeg startet denne tråden. Men skal du godkjenne ny motor + turbo er det nok en del som må gjøres. Viktigste er uansett bremsene. 325i bremser skal holde til 220hk. Så det burde gå grett.

Toyota MR2 Turbo 1991 (Solgt)

Audi A4 1,8T 1997 (Orginal) (Solgt)

BMW 320i 1988 (Orginal) (Solgt)

BMW 323i 1986 (Delebil) (Vraket)

BMW 325i 1986 (Turbo Prosjekt)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider