brosjanA3 Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Hva anbefaler dere av soting av rutene?? Lurt å få profesjonelle eller satse på å gjøre d selv? Har en Audi A3 98 mod som jeg gjerne sku ha sota. Erfaringer og priser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 reis til eit proff firma. pga A3 bakruta er veldi bua. å treng difor krymping av film. med kvalitets film. å er noe spess med pakkningen på framdørene. Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brosjanA3 Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Hva er en passende pris? har fått et tilbud på 3900,- for jobben. er d ok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr18 Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 en jeg kjenner fikk sota alle vinduer(sidevinduer og bakruta) sota hos hurtigrutaklarglass(jada hvet det ikke er riktig skrevet) for 4500, dette var da ikke film, me noe annet(kommer ikke på navnet nå, men går aldri av igjen, ble veldig bra syns jeg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 hos hurtigrutaklarglass(jada hvet det ikke er riktig skrevet) I hvert fall mer korrekt enn hurtigruta carglass. Den sjappa boikotter jeg på grunn av navnet. /OT Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 har fått tilbud av en som gjør dette proft av et firma til 3000,- fra a-stolpen og helt bak:) skal inn på eu først.. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg